طرز تهیه چای بهشت یا دمنوش بهشت

دمنوش میوه‌ای دمنوش بهشت

یکی از پرطرف‌دارترین انواع دمنوش است که این دمنوش باعث شادی از بین بردن سردردهای مزمن از بین بردن افسردگی رفع خستگی تشنگی و خواص بی‌شمار زیادی دارد.

برای تهیه این نوع دمنوش شما باید ترکیبی از میوه‌های بهشتی را ازجمله سیب گلابی و به را با هم مخلوط نمایید و مطمئن باشید طعم بخصوص و خاصی به شما خواهد داد.

 طرز تهیه چای بهشت

برای تهیه چای به شما ابتدا باید به سیب و گلابی را بارنده‌ی درشت رنده کرده و آن‌ها را به‌صورت جدا به‌نحوی‌که با نور خورشید یا دستگاه‌های دیگر همه طرف آن خشک شود. و بگذارید نم و رطوبت آن از بین برود سپس آن را تفت‌داده و به‌راحتی با دم کردن می‌توانید آن را نوش‌جان کنید.

از جمله خواص دیگر این میوه می‌توان به تقویت‌کننده اعصاب تقویت‌کننده‌ی قلب و عروق ضد نفخ کاهش کلسترول و فشار خون اشاره کرد.

دمنوش بهشت که ترکیبی از دمنوش به سیب و گلابی است سرشار از املاح و ویتامین‌هایی مانند ویتامین ا بی‌سی منیزیم آهن پتاسیم و آنتی‌اکسیدان می‌باشد. این دمنوش که از میوه‌های سیب به گلابی فناوری شده که کاملاً به‌صورت خشک‌شده شما می‌توانید تا مدت‌های زیادی از آن نگهداری کرده و حتی می‌توانید از گل سرخ و بهارنارنج نیز در ترکیب آن استفاده کنید. دمنوش‌ بهشت را می‌توانید هم در بهار و هم در تابستان به‌راحتی استفاده کنید. همچنین این دمنوش‌ها بواسطه خاصیت ترکیبی که دارند برای پاییز و زمستان نیز بسیار عالی هستند. طعم این دمنوش‌ها بسیار لذت‌بخش و خوشمزه است البته شما می‌توانید در تابستان از دمنوش‌های آلبالو کرنبری توت‌فرنگی و چای ترش نیز استفاده کنید که باعث خنکی شما خواهند شد.

دمنوش بهشت

از دیگر خواص دمنوش بهشت

تقویت‌کننده حافظه تقویت‌کننده ریشه‌های مو پیشگیری از یبوست جلوگیری از سرطان سینه کاهش ارتباط التهابات معده بهبود عملکرد سیستم تنفسی بهبود و شفاف‌سازی پوست و از بین بردن آکنه‌ها و سرشار از آهن و منیزیم می‌باشد. و شما می‌توانید از این دمنوش‌ها در مقابله با سرماخوردگی آلرژی‌های فصلی مشکلات دستگاه گوارش رفع خستگی و افزایش‌دهنده ایمنی بدن شما در مقابل ویروس‌های مختلف علی‌الخصوص ویروس کرونا استفاده نماییم. و اگر شما گرم مزاج هستید حتما دمنوش هلو را نیز مصرف نمایید. چون طبیعت این دمنوش سرد بوده و شما به‌راحتی می‌توانید از این دمنوش استفاده نمایید.

 خرید اینترنتی دمنوش‌های گیاهی میوه‌ای (دمنوش بهشت)

برای تهیه دمنوش‌های اصل و بدون مواد افزودنی کافی است به تولیدکنندگان مطمئن اطمینان کنید.

دمنوش میوه

طرز تهیه دمنوش بهشت

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چای بهشت چیست درواقع چای بهشت یک نوع دمنوش میوه‌ای است که با چای مخلوط شده و عملاً دمنوش میوه بهشت را شکل می‌دهد که برای تهیه آن شما می‌توانید با رنده کردن سیب گلابی و به و سپس خشک کردن آن توسط خورشید یا بخاری و سپس تفت دادن آن‌ها بر روی شعله ملایم آن را تبدیل به دمنوش نمایید.

و سپس این تکه‌های دمنوش را با چای مخلوط کرده و ده تا پانزده دقیقه بگذارید دم بکشد عملاً شما به‌همین راحتی توانستید دمنوش معروف بهشت را تولید نماییم .البته اگر وقت و حوصله رنده کردن و خشک کردن و بعد تفت دادن میوه‌ها را ندارید می‌توانید به‌راحتی آن را از فروشگاه‌های معتبر و دارای برند سیب سلامت تهیه نمایید . که دراین‌میان شرکت نرگسیان یکی از معتبرترین شرکت‌های این حوزه می‌باشد که به تولید انواع دمنوش و میوه خشک می پردازد .