بادام هندی ممتاز 1کیلویی

525,000 تومان

ناموجود

توضیحات

بادام هندی ممتاز

آجيل و خشکبار از زمان های گذشته به يكى از نمادهاى فرهنگ ايرانى بدل شده است به صورتى كه در بسیاری از مراسم های سنتى ايرانيان مانند نوروز و يلدا تنها با حضور آجيل و خشکبار مفهوم خود را پيدا مى كنند.

جايگاه اقتصادى خشکبار ایرانی:

آجيل و خشکبار ايرانى و مخصوصا بادام هندی ممتاز يكى از نمونه هاى شناخته شده صادرات ايرانى در بازارهاى جهانى محسوب مى شود.

قیمت عمده بادام هندی ممتاز :

قیمت آجیل و خشکبار به عوامل زیادی از جمله اندازه، نوع، طعم و… بستگی دارد به همین دلیل درهنگام خرید باید به این نکته دقت نمایید که صرفا قیمت پایین را ملاک قرار نداده چراکه خیلی از افراد سودجو، با مخلوط کردن پسته ریز و درشت بایکدیگر، و عرضه قیمت پایین تر عمل می کنند که درهمین راستا حتما از فروشگاه ها و سایت های معتبر خرید نمایید که فروشگاه نرگسیان یکی از معتبرترین، فروشگاه های داخل کشور می باشد که امروزه در بیش از 30کشور صادرات نیز انجام میدهد.

عمده محصولات معروف آجیل و خشکبار:

توت سفیدممتاز

گردو ممتاز ایرانی

بادام هندی ممتاز

زردآلو

فندق

بادام

پسته

فندق بغا پوست

مویز

کشمش

کشمش پلویی

بادام زمینی

مغز فندق

خواص بادام هندی ممتاز

بادام هندی ممتاز حاوى مواد غذایی ارزشمندی بوده  و امروزه بيش از 15 مدل آجیل و خشکبار در سراسر دنیا وجود دارد.

براساس جدیدترین پژوهش‌ها افرادی که به طور منظم دانه‌های آجیل شامل بادام، گردو، فندق، پسته ، بادام هندی وزمینی مصرف می‌کنند از تناسب اندام مطلوبی بدون نیازبه رفتن به کلاس‌های ورزش بهره‌مند می‌شوند. براین اساس مصرف بادام هندی ممتاز می‌تواند جایگزین مناسبی برای گوشت و مواد لبنی باشد.پژوهش‌ها نشان می‌دهند آجیل و خشکبار با وجود دارا بودن کالری زیاد اما بادام هندی ممتاز ، دارای چربی مفید بوده و خطر چاقی و اضافه وزن را در افراد کاهش می‌دهند.
بادام هندی ممتاز سرشار از پروتئین، منیزیم، فسفر، ویتامین‌های مختلف از جمله گروه B، کلسیم، روی و مواد معدنی است که سبب افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از پیری زودرس  و نیز تقویت سلامت و زیبایی پوست و مو می‌شود.

ارزش غذائی و فواید بادام هندی ممتاز

بادام هندی ممتاز در مقایسه با سایر آجیل ها جز یکی از برترین محصولات می باشد. و با مصرف روزانه آجیل و خشکبار از بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنید. بادام هندی ممتاز دارای ارزش غذائی بالایی میباشند و اغلب ورزشکارن در برنامه غذایی خود روزانه به مصرف این محصولات میپردازند که ارزش غذایی بادام هندی ممتاز یکی از برترین آن هاست

انواع آجیل و خشکبار

البته آجیل ها طیف گسترده ای از انواع میوه جات و مغز دانه های آنان را شامل می شود اما ارکان اصلی تشکیل دهنده آجیل ها عبارتند از :

زردآلو

فندق

گردو ممتاز ایرانی

توت سفید

بادام

تخم کدو

کشمش

فندق با پوست

بادام هندی ممتاز

پسته

بادام زمینی

*** جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی، با ما در ارتباط باشید.

مهندس میرزایی

09102144375

 

 

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بادام هندی ممتاز 1کیلویی”