توضیحات

خرید عمده میوه خشک حبه سیب

در مجموع میوه ی سیب را به سه شکل برای مدت طولانی حفظ می نمایند. که شامل  میوه خشک سیب – پودر سیب و میوه حبه سیب می باشد که در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. در خرید میوه خشک سیب حتما از مراکز و سایت های معتبر که اقدام به فروش عمده انواع سیب می کنند. اقدام نمایید تا توسط سودجویان با محصولات بی کیفیت غافلگیر نشوید.

  قیمت میوه حبه سیب

به عواملی بستگی دارد که به چندتا از آنها اشاره می کنیم :

نوع میوه ها، نحوه  خشک کردن، وزن، کیفیت، نوع بسته بندی و… خیلی عوامل دیگر بر قیمت میوه حبه ای سیب ، پودر سیب ، میوه خشک سیب و هر محصول میوه خشک دیگری تاثیر می گذارد. متاسفانه اکثر افراد در این حوزه تنها ملاکشان برای خرید حبه سیب قیمت است. در حالی که اولین نکته در کیفیت محصول حبه سیب می باشد؛ و هرچقدر کیفیت حبه سیب بالاتر برود قیمت آن هم بالاتر است . (به قول ضرب المثل ایرانی که می گوید هیچ ارزانی بی دلیل نیست). دومین نکته در خرید میوه حبه ای سیب ، خرید از تولیدی است. که یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان این حوزه با سابقه 10ساله، میوه خشک نرگسیان می باشد.

نحوه تهیه انواع میوه حبه سیب

بسیاری از افراد ممکن است سوال کنند، انواع میوه حبه ای و میوه حبه ای سیب  چگونه به صورت حبه ای در می آیند. در واقع شما باید بدانید تولید  انواع میوه خشک مانند میوه خشک سیب و … نیاز به تخصص و دستگاه های مخصوص به خود دارد.

افرادی که در زمینه تولید میوه خشک و میوه خشک سیب فعالیت می کنند؛ برای مصارف خانگی شما انواع میوه های حبه ای خشک شده مانند سیب و… را تولید می کنند. و در بسته بندی های مناسب و بهترین قیمت به مشتریان شان عرضه می دارند. هر یک از انواع میوه های خشک مانند سیب وبا استفاده از روش های خاصی به صورت حبه ای در می آیند و شما می توانید همراه با چای و نوشیدنی های دیگر آنها را جایگزین قند نمایید.

 

صادرات میوه حبه سیب پودر سیب میوه خشک سیب

بدلیل فسادپذیری بالای میوه ها و طول عمر محدود هر میوه، که معمولا در سال کمتر از دوهفته میوه تازه در بازار موجود است. به همین دلیل امروزه استفاده از روش خشک کردن که از روش های گذشتگان در نگه داری طولانی مدت میوه بوده است استفاده می شود. به همین دلیل  میوه هایی مانند سیب برای نگهداری طولانی مدت، بصورت های میوه خشک سیب ، پودر سیب و میوه حبه سیب تبدیل و نگه داری میشود. 

باتوجه به نگهداری طولانی مدت این نوع میوه سیب ، امکان صادرات آن به کشورهای مختلف فراهم شده است. و بسیاری از کشورها بدلیل شرایط اقلیم خود، امروزه متقاضی انواع میوه خشک و میوه حبه سیب هستند. میوه خشک حبه ی سیب به دلیل دارابودن خواص کم نظیر و عالی، یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران به کشورهای همسایه و خارجی می باشد.

ایران به دلیل دارا بودن محیطی چهار فصل با تولید انواع میوه خشک ها علی الخصوص، میوه خشک سیب ، پودر سیب و میوه حبه سیب توانسته یکی از بزرگ ترین کشورهای صادر کننده در جهان تبدیل شود؛ و به مراتب در جایگاهی که پیدا کرده پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

انواع میوه خشک حبه ای ایرانی حبه سیب

انواع میوه خشک حبه ای ایرانی و حبه سیب با بهترین کیفیت و در مدل های مختلف در فروشگاه نرگسیان تولید می شود. میوه خشک حبه ای بیشتر در کشور های استوایی تولید می شود. اما کشور ما با تولید انواع مرغوب میوه خشک حبه ای – حبه سیب – پودر سیب و میوه خشک سیب توانسته سهم بزرگی از بازار فروش این محصول را نصیب خود کند. هر یک از انواع میوه خشک و علی الخصوص سیب خشک خواص خاص  خود را داشته و در سلامتی بسیار مفید است.

فروش عمده میوه خشک حبه ای حبه سیب

یکی از مراکز فروش عمده میوه خشک حبه ای در انواع مختلف – میوه حبه ای سیب و… فروشگاه نرگسیان می باشد. میوه حبه سیب مانند یک حبه قند بوده و تقریبا نرم است. به همین دلیل یکی از پر طرفدارترین خوراکی ها میوه حبه سیب  می باشد، که برای افراد با هر گروه سنی مناسب می باشد. میوه خشک حبه ای سیب  به دلیل ویتامین های موجود در خود برای سلامتی بدن مفید می باشد.

یکی از روش های نوین فروش و تجارت کالا عرضه اینترنتی آن می باشد که در مدت زمان کوتاهی توانسته جایگزین بسیاری از روش های دیگر شود. این مراکز تمامی مجوز های لازم را دارند و با ارائه محصول با کیفیت توانسته اند باعث رونق کسب و کار خود شوند. انواع میوه خشک حبه ای و میوه حبه ای سیب در مدل ها و طعم های دوست داشتنی در این مراکز به صورت عمده و جزئی عرضه می شود. از امکانات خوب خرید های اینترنتی تحویل کالا با  قیمت های فوق العاده است.

انواع میوه حبه ایرانی

حبه سیب پودرسیب میوه خشک سیب  .

حبه انبه پودر انبه میوه خشک انبه .

حبه موز پودر موز میوه خشک موز .  

حبه توت فرنگی – پودر فرنگی میوه خشک فرنگی  .

حبه نارگیل پودر نارگیل میوه خشک نارگیل .

حبه هلو پودر هلو میوه خشک هلو .

حبه آلو پودر آلو میوه خشک آلو.

حبه کیوی پودر کیوی میوه خشک کیوی .

حبه زردآلو پودر زردآلو میوه خشک زردآلو  .

حبه خرمالو پودر خرمالو میوه خشک خرمالو  .

حبه خربزه پودر خربزه میوه خشک خربزه    .

حبه گلابی پودر گلابی میوه خشک گلابی  .

حبه پرتقال پودر پرتقال میوه خشک پرتقال .

 

جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی، با ما در واتساپ در ارتباط باشید:

09102144375 مهندس میرزایی.

 

 

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میوه حبه سیب عمده 1کیلو”