توضیحات

خرید عمده میوه خشک حبه آلو

در مجموع میوه ی آلو را به سه شکل برای مدت طولانی حفظ می نمایند. که شامل  میوه خشک آلو – پودر آلو و میوه حبه آلو می باشد که در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. در خرید میوه خشک آلو حتما از مراکز و سایت های معتبر که اقدام به فروش عمده انواع آلو می کنند. اقدام نمایید تا توسط سودجویان با محصولات بی کیفیت غافلگیر نشوید.

  قیمت میوه حبه آلو

به عواملی بستگی دارد که به چندتا از آنها اشاره می کنیم :

نوع میوه ها، نحوه  خشک کردن، وزن، کیفیت، نوع بسته بندی و… خیلی عوامل دیگر بر قیمت میوه حبه ای آلو ، پودر آلو ، میوه خشک آلو و هر محصول میوه خشک دیگری تاثیر می گذارد. متاسفانه اکثر افراد در این حوزه تنها ملاکشان برای خرید حبه آلو قیمت است. در حالی که اولین نکته در کیفیت محصول حبه آلو می باشد؛ و هرچقدر کیفیت حبه آلو بالاتر برود قیمت آن هم بالاتر است . (به قول ضرب المثل ایرانی که می گوید هیچ ارزانی بی دلیل نیست). دومین نکته در خرید میوه حبه ای آلو ، خرید از تولیدی است. که یکی از باسابقه ترین تولیدکنندگان این حوزه با سابقه 10ساله، میوه خشک نرگسیان می باشد.

نحوه تهیه انواع میوه حبه آلو

بسیاری از افراد ممکن است سوال کنند، انواع میوه حبه ای و میوه حبه ای آلو  چگونه به صورت حبه ای در می آیند. در واقع شما باید بدانید تولید  انواع میوه خشک مانند میوه خشک آلو و … نیاز به تخصص و دستگاه های مخصوص به خود دارد.

افرادی که در زمینه تولید میوه خشک و میوه خشک آلو فعالیت می کنند؛ برای مصارف خانگی شما انواع میوه های حبه ای خشک شده مانند آلو و… را تولید می کنند. و در بسته بندی های مناسب و بهترین قیمت به مشتریان شان عرضه می دارند. هر یک از انواع میوه های خشک مانند آلو وبا استفاده از روش های خاصی به صورت حبه ای در می آیند و شما می توانید همراه با چای و نوشیدنی های دیگر آنها را جایگزین قند نمایید.

 

صادرات میوه حبه آلو پودر آلو میوه خشک آلو

بدلیل فسادپذیری بالای میوه ها و طول عمر محدود هر میوه، که معمولا در سال کمتر از دوهفته میوه تازه در بازار موجود است. به همین دلیل امروزه استفاده از روش خشک کردن که از روش های گذشتگان در نگه داری طولانی مدت میوه بوده است استفاده می شود. به همین دلیل  میوه هایی مانند آلو برای نگهداری طولانی مدت، بصورت های میوه خشک آلو ، پودر آلو و میوه حبه آلو تبدیل و نگه داری میشود. 

باتوجه به نگهداری طولانی مدت این نوع میوه آلو ، امکان صادرات آن به کشورهای مختلف فراهم شده است. و بسیاری از کشورها بدلیل شرایط اقلیم خود، امروزه متقاضی انواع میوه خشک و میوه حبه آلو هستند. میوه خشک حبه ی آلو به دلیل دارابودن خواص کم نظیر و عالی، یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران به کشورهای همسایه و خارجی می باشد.

ایران به دلیل دارا بودن محیطی چهار فصل با تولید انواع میوه خشک ها علی الخصوص، میوه خشک آلو ، پودر آلو و میوه حبه آلو توانسته یکی از بزرگ ترین کشورهای صادر کننده در جهان تبدیل شود؛ و به مراتب در جایگاهی که پیدا کرده پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

انواع میوه خشک حبه ای ایرانی حبه آلو

انواع میوه خشک حبه ای ایرانی و حبه آلو با بهترین کیفیت و در مدل های مختلف در فروشگاه نرگسیان تولید می شود. میوه خشک حبه ای بیشتر در کشور های استوایی تولید می شود. اما کشور ما با تولید انواع مرغوب میوه خشک حبه ای – حبه آلو – پودر آلو و میوه خشک آلو توانسته سهم بزرگی از بازار فروش این محصول را نصیب خود کند. هر یک از انواع میوه خشک و علی الخصوص آلو خشک خواص خاص  خود را داشته و در سلامتی بسیار مفید است.

فروش عمده میوه خشک حبه ای حبه آلو

یکی از مراکز فروش عمده میوه خشک حبه ای در انواع مختلف – میوه حبه ای آلو و… فروشگاه نرگسیان می باشد. میوه حبه آلو مانند یک حبه قند بوده و تقریبا نرم است. به همین دلیل یکی از پر طرفدارترین خوراکی ها میوه حبه آلو  می باشد، که برای افراد با هر گروه سنی مناسب می باشد. میوه خشک حبه ای آلو  به دلیل ویتامین های موجود در خود برای سلامتی بدن مفید می باشد.

یکی از روش های نوین فروش و تجارت کالا عرضه اینترنتی آن می باشد که در مدت زمان کوتاهی توانسته جایگزین بسیاری از روش های دیگر شود. این مراکز تمامی مجوز های لازم را دارند و با ارائه محصول با کیفیت توانسته اند باعث رونق کسب و کار خود شوند. انواع میوه خشک حبه ای و میوه حبه ای آلو در مدل ها و طعم های دوست داشتنی در این مراکز به صورت عمده و جزئی عرضه می شود. از امکانات خوب خرید های اینترنتی تحویل کالا با  قیمت های فوق العاده است.

انواع میوه حبه ایرانی

حبه آلو پودرآلو میوه خشک آلو  .

حبه انبه پودر انبه میوه خشک انبه .

حبه موز پودر موز میوه خشک موز .  

حبه توت فرنگی – پودر فرنگی میوه خشک فرنگی  .

حبه نارگیل پودر نارگیل میوه خشک نارگیل .

حبه هلو پودر هلو میوه خشک هلو .

حبه کیوی پودر کیوی میوه خشک کیوی.

حبه زردآلو پودر زردآلو میوه خشک زردآلو .

حبه خرمالو پودر خرمالو میوه خشک خرمالو  .

حبه گلابی پودر گلابی میوه خشک گلابی  .

حبه خربزه پودر خربزه میوه خشک خربزه    .

حبه پرتقال پودر پرتقال میوه خشک پرتقال  .

حبه سیب پودر سیب میوه خشک سیب .

 

جهت هرگونه مشاوره و راهنمایی، با ما در واتساپ در ارتباط باشید:

09102144375 مهندس میرزایی.

 

 

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میوه حبه آلو عمده 1کیلو”