هفت تمرین عملی برای فروشنده عمده میوه خشک شدن

در این‌جا هفت تمرین عملی فروشنده عمده میوه خشک شدن وجود دارد که می‌توانید انجام دهید: تمرینات عملی

یک از امروز مصمم شوید که می‌خواهید به یکی از سخت‌کوش‌ترین  فروشنده عمده میوه خشک  تبدیل گردید. روزها زودتر شروع کنید کوشاتر باشید و تا دیروقت تر باقی بمانید.

دو؛ امروز برنامه‌ای بریزید که در یک فاصله کوتاه با یکصد مشتری بالقوه تماس بگیرید. برنامه‌ای بریزید که ماه آینده در مقایسه با سایر فروشندگان در حرفه خود، با مشتریان بیشتری صحبت کنید.

سه مسئولیت صد درصد کار و زندگی‌تان را عهده‌دار شوید. بهانه نیاورید و در مقام توجیه کرده‌اند حرف نزنید. خود را مدیر عامل شرکت فروش خود بدانید.

چهار کتابخانه‌ای از کتاب‌ها و سی‌دی‌های صوتی مورد نیازتان تهیه کنید و متعهد شویدکه در تمام مدت عمرتان مطلب آموزی کنید.

پنج دقت کنید که کالای مناسب خود را بفروشید، ملموس یا ناملموس. آیا هر روز برای فروش این کالا یا خدمت انگیزه دارید؟

شیش در کار و زندگی‌تان به بلندمدت فکر کنید. تصورش را بکنید که می‌خواهید به کسانی که در حال حاضر و آن‌ها کالا می‌فروشید، در بیست سال آینده هم بفروشید.

هفت استمرار و مداومت داشته باشید. پیشاپیش مصمم شوید که هرگز دست از تلاش برنخواهید داشت تااینکه در زندگی شغلی تان به موفقیت بزرگی برسید .

همان‌طور که از: بعد روان‌شناسی بر اثر ساموئل اسمایلز نوشته‌است تقویت‌های ما می‌آموزی. اغلب آنچه را مؤثر معاون می‌شود، از می‌آموزیم و احتمالاً کسی که هرگز اشتباه نکند هرگز کشفی نکرده‌است.

قطعی کردن فروش فروشنده عمده میوه خشک شدن اغلب دشوارترین بخش ارائه محصول و منظور فروش از این بخش از فروش است که فروشندگان آن را دوست ندارند. علاقه‌ای به ادامه کار ندارند.

مشتری بالقوه از این‌که مجبور شود تصمیمی برای خرید بگیرد نیز خوشحال نیست همچنان که به مرحله پایانی ارائه محصول برای فروش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوید، خریدار هم عصبی‌تر می‌شود.

وظیفه شما به‌عنوان یک متخصص حرفه‌ای فروش این است که برنامه ارائه را به شکلی تدوین نمایید که به‌آرامی به بخش قطعی کردن فروش برسید و فروش را تمام کنید.

قطعی کردن فروش شبیه ب یک سرعت‌گیر در انتهای جاده فروش است. شما رابطه مؤثری ایجاد کرده‌اید، نیازها را تشخیص داده‌اید،

محصول خود را ارائه داده‌اید و به سوالات مشتریان پاسخ داده‌اید. حالا زمان آن رسیده که فروش را ببندید و از مشتری بخواهید که سفارش خرید بدهد.

وقتی به این سرعت‌گیر نهایی نزدیک می‌شوید وظیفه شما به عنوان فروشنده عمده میوه خشک این است که مشتری را هرچه سریع‌تر از این نقطه عبور دهید.

کار فروش عمده میوه خشک را کش ندهید

تعریف می‌کنند مرد مسنی به دندان‌پزشک است که سال‌ها به او مراجعه کرده و زنگ می‌زند و می‌گوید بیل. دندانم پوسیده و فکر می‌کنم باید آن را بکشیم. ممکن است بگویید این روزها برای کشیدن هر دندان چقدر دستمزد می‌گیری؟

دندان‌پزشک می‌گوید: خب جک، دندان هشتاد دلار می شود

مرد می‌پرسد: وای چقدر زیاد. کشیدن دندان چقدر وقت می‌گیرد؟

دندانپزشک جواب می‌دهد: خب تقریباً یک‌ دقیقه

جک فریاد می‌زند: برای یک دقیقه هشتاد دلار می‌گیری؟ برای این زمان کوتاه زیادی است.

دندان‌پزشک جواب میدهد: خب جک اگر مسئله تو مدت کارمن است،

میتوانم آن راهراندازه که بخواهی کش بدهم.

کاراروان و بی درد کنید

شما نسبت‌به مشتریان خود الزاماتی دارید و باید برنامه قطعی کردن فروش را تا حد امکان راحت و بی‌دردسر کنید. و برای به حداقل رساندن استرس هر دوی شما، باید آن را کارآمد و سریع کنید. این یک بخش مهم از کار شماست.

معمول پایان همیشه دورانی از تنش وجود دارد. برای شما به‌عنوان یک فروشنده، قطعی کردن فروش ترکیبی از همه تلاش‌های شماست.

این‌که کسی فکر کند فروش را از دست می‌دهد، می‌تواند بسیار استرس آمیز باشد. احساس تنش می‌کنید. دلتان خالی می‌شود. عضلات معده‌تان سفت می‌شود. گاه ضربان نبض شما افزایش می‌یابد و گلویتان خشک می‌شود.

ازآنجایی‌که از مشتری می‌خواهید اقدامی صورت دهد و او ممکن است جواب نه بدهد موضوع قطعی کردن فروش ترس از شکست و ناکامی را به‌همراه می‌آورد. هرچه زمان قطعی کردن فروش کوتاه‌تر باشد، استرس کمتری را تجربه می‌کنید.

بدون معطلی می‌توانید آن را کم کنید. پس‌از آن که محصولتان را توضیح دادید و میل خریدار به خرید ایجاد شد، مرحله نهایی کردن فروش را به‌سرعت پشت سر بگذارید و جزئیات خرید را ارائه دهید.

میوه خشک عمده

از قبل به ارائه‌ی عمده میوه خشک  خود بیاندیشید

مهم این است که از قبل برنامه قطعی کردن فروش خود را برنامه‌ریزی کنید و به‌جای این‌که ابتدا به فکر ارائه فروش باشید و بعد نهایی کردن آن را برنامه‌ریزی کنید، اول نهایی کردن را برنامه‌ریزی کنید و بعد به سر وقت ارائه فروش بروید.

تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید تقاضای قبول سفارش بکنید و بعد ارائه محصول خود را سازماندهی کنید. با در نظر داشتن پایان کار، ارائه‌ی خود را آغاز کنید بعد به ابتدا کار بروید و طوری ارائه خود را سازماندهی کنید که سوال پایانی شما منطقی به‌نظر برسد.

وقت صرف کنید و ببینید وقتی مشتری تمام اطلاعات را کسب کرد و آماده خرید است چگونه می‌خواهید تقاضای سفارش کنید. تکنیک‌های قطعی کردن خود را به شکلی برنامه‌ریزی کنید و تمرین کنید که در خواب هم بتوانید انجامشان دهید.

فروشندگان حرفه‌ای فروشندگان غیرحرفه‌ای که سال‌ها با ناکامی روبرو می‌شوند، در همه جلسات فروش کارها را بدون برنامه‌ریزی پیش می‌برند.

وقتی زمان درخواست سفارش می‌رسد، قلبشان به تپش می‌افتد، پیشانی‌شان عرق می‌کند و هرچه از دهانشان درمی‌آید، تحویل مشتری می‌دهند و بعد درنهایت دعا می‌کنند و امیدوارند که خریدار بالقوه از آن‌ها خرید خواهد کرد.

جهت سفارش  عمده میوه خشک کلیک کنید و یا با شماره 09102144375 مهندس میرزایی تماس حاصل فرمایید.