راه کارهای خرید و فروش میوه خشک عمده

نحوه جلب اعتماد مشتری در خرید و فروش میوه خشک عمده

درعمل همه مشتریان درباره خرید و فروش میوه خشک عمده مردد هستند مشکوک هستند و اغلب آن‌ها در گذشته از فروشندگانی رودست خوردند.

و به‌همین دلیل، به‌لحاظ گوناگون برای نخریدن بهانه‌سازی و دلیل‌تراشی می‌کنند ممکن است بگویند. من علاقه‌ای به این کالا ندارند نه پولش را ندارم. بازار کساد است اجازه بدهید در این خصوص بیشتر فکر کنم باید با کس دیگری در موردش حرف بزنم، بروشوری برام بگذارید تا نگاهی به آن بیندازند و غیره

اما هیچکدام از این‌ها دلیل معتبری برای خرید نکردن میوه خشک نیست. این‌ها پاسخ‌های خودکار و معمول دربرابر هر پیشنهاد خرید میوه خشکی است. اما اگر بااطمینان انتظار فروش کردن داشته باشید و به این اعتراضات بهانه دهید،

مشتری سرانجام آرام می‌گیرند و اقدام به خرید می‌کند وقتی فروشنده میوه خشک مطمئن و مثبت باشد، بسیاری از این خریداران بالقوه تبدیل به خریداران بالفعل می‌شوند.

فروشنده به‌سادگی مقاومت‌های اولیه برای خرید را نادیده می‌گیرد. و به صحبت کردن، سؤال پرسیدن و گوش دادن ادامه می‌دهد.

درنهایت مقاومت خریدار می‌شکند و تصمیم به خرید می‌گیرد وقتی از یک فروشنده حرفه‌ای خرید می‌کنید خریدار باقی می‌مانید. شما در واقع از این تجربه لذت می‌برید و بدرفتاری خریدار را تجربه نمی‌کنید.

نارگیل خشک

خوش‌حالید که خرید و فروش میوه خشک عمده راانجام داده اید و آماده‌اید که میوه خشک خود را دریافت کنید و از آن لذت ببرید.

هر چه فروشنده میوه خشک مثبت‌تر و مطمئن‌تر باشد خریدار از خریدی که می‌کند راضی‌تر خواهند بود. در ارتباط با هر یک از مشتریان خود این باید هدف شما باشد.

نه فکرتان را در حوزه خرید و فروش میوه خشک عمده عوض کنید. تا زندگیتان تغییر کند قانون مطابقت می‌کند، دنیای بیرون شما بازتاب دنیای درون شماست.

به‌عبارت‌دیگر آنچه در بیرون از شما اتفاق می‌افتد بازتاب آن‌چیزی است که در درون شما می‌گذرد. اگر می‌خواهید فروش یا زندگی شخصی خود را تغییر بدهید باید درونتان را تغییر بدهید. آنچه تاکنون درباره‌اش حرف زدیم بر سر آن بوده که درون خود را شکل مثبتی تغییر دهید.

ذهن خود را با پروتئین ذهنی تغذیه کنید

از امروز تصمیم بگیرید همه‌روزه سی تا شصت دقیقه در زمینه فعالیت فروش و خرید میوه خشک خود کتاب بخوانید. مانند هر فروشنده‌ای حرفه‌ای برای خود کتابخانه حاوی از کتاب‌های فروش و خرید میوه خشک تدارک ببینید صبح‌ها به جای آنکه روزنامه بخوانید و یا تلویزیون تماشا کنید،

سی تا شصت دقیقه در زمینه خرید و فروش میوه خشک عمده مطالعه کنید تا باعث شود در طول روز عملکرد بهتری داشته باشید هنری وارد بچر زمانی گفت ساغت اول تعیین‌کننده سرنوشت روز است.

آنچه در ساعت اول به ذهن خود می‌دهید، سیر ذهن شما در بقیه مدت روز را تعیین می‌کند. اگر در ساعت اول روز به ذهنتان چیز مثبتی، آموزشی و ارتقادهنده بدهید، در تمام مدت روز عملکرد بهتری پیدا می‌کنید.

بشاش تر و آرام‌تر می‌شوید و به اطمینان خاطر بیشتری می‌رسید. و همچنین تاب آوری بیشتری خواهید داشت و از رد شدن و ناامیدی‌ها سریع‌تر عبور می‌کنید.

اگر قرار است کار خود راس ساعت هشت صبح شروع کنید، ساعت شش صبح از خواب بیدار شوید یک ساعت کار های شخصی خود را انجام بدهید و یک ساعت کتاب بخوانید و شما حتی می‌توانید هفته‌ای یک کتاب بخوانید.

این درواقع خواندن پنجاه کتاب در سال است اگر سالی پنجاه کتاب را در عدد ده سال ضرب کنید، در این فاصله شما پانصد کتاب در حوزه کاری خرید و فروش میوه خشک عمده و خشکاندن میوه خوانده‌اید.

آیا فکر می‌کنید این رویه فروش و درآمد شما تاثیر می‌گذارد واقعیت این است که وقتی خود را ملزم می‌کنید روزی سی تا شصت دقیقه در زمینه‌ی کاری‌تان یعنی میوه خشک کتاب بخوانید، به‌زودی به یکی از پرمخاطب‌ترین و بامعلومات‌ترین و درضمن پردرآمدترین اشخاص فروش میوه خشک می‌شوید.

با خواندن بهترین کتاب‌های نوشته‌شده توسط فروشندگان برجسته در طول سالیان نکته‌ها بینش‌ها و راهکارهای مختلف یاد خواهید گرفت، که به شما کمک خواهد کرد تا فروش بیشتر و سریع‌تری بکنید.

کدام کتاب را باید بخوانید نگران نباشید بر اساس قانون جاذبه مناسب‌ترین کتاب‌ها در بهترین زمان به سمت شما جذب خواهند شد

تیم کاری‌تان در میوه خشک باید از افراد مناسبی باشد

احتمالاً مهم‌ترین بخش محیطی شما مجموعه افرادی هستند که دارند با شما کار می‌کنند. استاد دانشگاه هاروارد در کتاب جامع موفق به این نتیجه رسیده‌است. که یک گروه مرجع منفی کافی بود که کسی را برای همه عمرش ناکام کند.

گروه مرجع شما از اشخاصی تشکیل می‌شود که در پیرامون شما هستند.  مهم‌ترین گروه مرجع شما در شکل دادن به شخصیت شما ،خانواده‌تان هستند. اگر خانواده شما ایرادگیر و مخالفان بودند، این می‌تواند روی همه زندگی شما تاثیر بگذارد.

این‌که برادران و خواهران شما مفید بودن در شما ایجاد رنجش می‌کردند، می‌تواند تا سال‌ها روی شما تاثیر بگذارد. وقتی بزرگ‌تر می‌شوید دوستانتان در مدرسه آموزگاران و همبازی‌ها و غیره تاثیر قابل‌ملاحظه‌ای بر احساسات و اندیشه شما می‌گذرد.

در خرید و فروش میوه خشک عمده با عقاب‌ها پرواز کنید

در سنین بلوغ و بزرگی باید دوستان و معاشران خود را با دقت انتخاب کنید و از افراد منفی فاصله بگیرید. اگر کسانی که مرتب انتقاد می‌کنند و لب به شکایت می‌گشایند، اعتراض کنید به‌خصوص وقتی می‌بینید اشخاص از کارشناسان از افراد موفق دیگر شکایت می‌کنند.

نگران این نباشید که در فاصله صد تماس فروش می‌کنید یا نمی‌کنید. هدف فروش کردن را فعلا کنار بگذاریم و صرفاً به این بیندیشید که با صد نفر در روز روبه‌رو می‌شوید و با آن‌ها درباره کالای محصول خود یعنی میوه خشک حرف می‌زنید.

اول با پرداختن به این مهم که با صد نفر درباره میوه خشک صحبت می‌کنید. و با شنیدن سؤالات و اعتراضات و نظرات آن‌ها مطالب بیشتری از کسانی یاد می‌گیرید که یک‌سال یا دو سال برای فروش آموزش می‌بینند.

دومین اتفاق خویشاوندی که روی می‌دهد این است که ازآنجایی‌که تلاشی برای فروش میوه خشک نمی‌کنید. تقریباً بدون تلاش به فروش می‌رسید و هر تماسی که می‌گیرید اعتماد و اطمینان و انرژی‌تان افزایش می‌یابد. عزت‌نفس بیشتری پیدا می‌کنید. به احساس آرامش بیشتری می‌رسید.

درنتیجه مشتریانتان را دوست می‌دارید می‌گویید. آن‌ها هم متقابلاً از شما خوش‌شان می‌آید و می‌خواهند از شما خرید کنند. تا زمانی‌که به تماس می‌رسید حفظ حرفه فروشتان اوج و قدرت می‌گیرد و شما در راه به اوج رسیدن قدم برمی‌داریم.