محصول میوه خشک را از کجا بخریم و چگونه بفروشیم

بدترین اتفاقی که ممکن است برای خرید محصول میوه خشک بیفتدچیست؟

این است که در شرایط رونق اقتصادی درآمد زیادی به جیب بزند، به‌خصوص اگر کارش را به‌تازگی شروع کرده باشید در نتیجه این اتفاق تصور خواهد کرد که پول درآوردن کار راحتی است.

نه کسی با این مشخصات در باقی‌مانده‌ی عمرش همیشه دنبال فرصت‌هایی می‌گردد که پول راحت بدست آورد. اما به‌ندرت محقق می‌شود نه از این بدتر موفقیت اولیه سبب می‌شود که هرگز آرام نشود و اقدام به چشمگیر تلاش نکنند و برای بدست آوردن موفقیت درازمدت فداکاری نکند.

به‌زودی امید به خود را از دست می‌دهند و باور نداشتند یعنی شکست. فروشندگان میوه خشک خودشان را بسیار باور دارند.آن‌ها به شرکتی که آن‌جا کار می‌کند محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند نیز اعتقاد دارد.

به‌نظر می‌رسد که رابطه مستقیمی میان شدت باور و اعتقادتان به کالا یا خدماتی می‌فروشیدو توانایی مجاب کردن مشتری به خرید کالا یا خدمت مورد اشاره وجود دارد. مشتری میوه خشک  هرگز نمی‌تواند بیش‌از شما کالا یا خدمت شما را قبول داشته باشد .

همان‌طور که ویلیام جیمز از هاروارد می‌گوید،باورها، حقایق واقعی را می‌سازند به‌همین دلیل مهم است که شما کالایی را بفروشید که به آن باور دارید.

فروش محصول میوه خشک سالم و درجه یک

میوه خشکی را بفروشید که آن را برای مشتری خود خوب و مناسب می‌دانید. همه فروشندگان این را تجربه کرده‌اند که زمانی کالایی مانند میوه خشک را برای فروش عرضه کرده‌اند که به خوب بودن آن اعتقادی نداشته‌اند.

اگر شما چنین احساسی داشته باشید هرگز در بازار رقابتی موفق نخواهید شد. اگر نتوانید با تمام وجود فروش کنید ،نمی‌توانید مقدار زیادی از آن محصول میوه خشک را به فروش برسانید.

بسیاری از فروشندگان به من می‌گویند: من این محصول میوه خشک را با این شرکت یا کسانی که با آن‌ها کار یا کسانی که به آن‌ها فروش می‌کنم را دوست ندارم، اما می‌خواهم درفروش آن موفق شوم. چه توصیه‌ای می‌توانید به من بکنید؟

اعتقاد به محصول میوه خشک خود

من کمکی به آنها نمی‌توانم بکنم. اگر محصول میوه خشک تان  را دوست نداشته باشید و به آن واقع باور نداشته باشید، امکان ندارد در فروش آن موفق شوید. رقابت بسیار زیاد است اگر برای شرکت و برای رئیس‌تان احترام قایل نباشید و اگر مشتریانتان را دوست نداشته باشی، رقابت با فروشنده‌ای که رئیس و مشتری خود را دوست دارد، شانس موفقیتی نخواهیدداشت.

در حقیقت، شما حتی می‌توانید نسبت‌به محصول میوه خشک و موفقیت در بازار رقابتی، بی اشتیاق باشید. باید معتقد باشید که محصول شما قطعا عالی است .همچنین باور داشته باشید که مشتری شما واقعاً از خریدآن سود می‌کند.اگر از صمیم قلب به این معتقد نباشید،هرگز نمیتوانید کسی رامتقاعد به خرید کنید.

اسرار کار فروش میوه خشک

یکی از اسرار موفقیت در کار فروش میوه‌خشک این است که کاری را بکنید که دوست دارید. فروشندگان میوه خشک برجسته عاشق کالایی هستند که آن را به فروش می‌رسانند. آن‌ها مشتاقانه به کالای خود ایمان و باوردارند . از کالای ایشان دفاع می‌کنند وبرسرآن می ایستند.شب وروز درباره اش صحبت می کنند.

وقتی به خواب می‌روند، درباره‌اش فکر می‌کنند وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوند، بی‌صبرانه به مشتری فکرمی کنند که کالاهایشان را به او نشان بدهند .

به فروشندگان برجسته در بهترین شرکت‌های میوه خشک مانند شرکت میوه خشک نرگسیان نگاهی بیندازید خواهید دید که چقدر نسبت‌به کالا و خدماتی که ارائه می‌دهند تعصب دارند .به‌همین دلیل است که تا این اندازه فروش می‌کنند.

یکی از فروشندگان خوب من زمانی گفت: وقتی وارد این حرفه می‌شوید امرار معاش می‌کنید. اما وقتی این حرفه وارد شما می شود، زندگی‌تان عالی و کم‌نظیر می‌شود. 

فروشندگان برجسته با خود و دیگران صادق هستند .

جایگزینی برای صداقت در کار فروش وجود ندارد. ارل نایتینگل زمانی گفت: اگر صداقت وجود خارجی نداشت، باید برای رسیدن به ثروت زیاد آن را ایجاد می‌کردید.

رالف والدوامرسون می‌گوید: از راستی و درستی خود چوپان چیزی مقدس پاسداری کنید. باید در همه امور با خود صداقت کامل داشته باشید و با خود و با دیگران صادقانه زندگی کنید .در کاری که باید انجام دهید تا پاداشیکه ازان لذت می برید را دریافت کنید، کاملاً صادق باشید.

انسان‌های معمولی به گونه‌ای خلق‌شده اند که می‌توانند نیروها را تشخیص دهند زیرا اغلب انسان‌ها با اشخاص نیمه صادق یا غیر صادق روبرو بوده‌اند.

یک مشتری عادی می‌تواند در اتاقی شلوغ فردی غیر صمیمی و سخن دروغ را تشخیص دهد، همه می‌توانند. احمق‌ترین اشخاص در دنیا کسانی هستند که فکر می‌کنند می‌توانند دیگران را فریب بدهند.

یک سازمان تجارت ملی که من هم به آن تعلق دارم، به این‌موضوع رسیدگی کرد که چرا مردم ازیک شرکت خرید می‌کنند و ازشرکت دیگر خرید نمی‌کنند؛ درحالی‌که هر دو کالای مشابهی تولید می‌کنند. پس‌از هزینه کردن پنجاه هزار و مصاحبه با مشتریان این سازمان به نتیجه ساده‌ای رسید.

رمز موفقیت در فروش محصول میوه خشک: اعتماد

مردم ازان جهت از یک شرکت خرید می‌کنند و از شرکت دیگر خرید نمی‌کنند زیرا به شرکت اولی اعتماد بیشتری دارند کلمه اعتماد این‌گونه تعریف شده‌است: احساس این‌که فروشنده به تعهداتش عمل خواهد کرد و به قول‌هایش پای‌بند است.

مهم است هرگز نگویید کالای شما می‌تواند کاری را انجام دهد که درواقع نمی‌تواند.هرگز ادعای کاذب نکنید. خطا مبالغه هم نکنید. درواقع یکی از مفیدترین کارهایی که می‌توانید برای افزایش اعتبار خود انجام دهید این است که به. ‌ضعف کالای خود نسبت به کالای رقبا اشاره کنید. فروشندگان برجسته از آن‌هایی که ترکیبی از همه این کیفیات را دارند، هر جا که می‌رود می‌توانند غریبه‌ها را در صفحه دوستان قرار بدهند وقتی با خود کاملاً صادق باشید و دیگران یکدلی نشان دهید،

خودتان را بیشتر دوست می‌دارید و مشتریانتان به سهم خود شما را دوست می‌دارند و پذیرای اتان می‌شوند. ارتباطی بین شخصی بودن و شدن با عزت‌نفس بالا وجود دارد.

واقعیت این است که نمی‌توانیم کسی را بیش‌از خودتان دوست بدارید. بنابراین انتظار نداشته باشید اشخاص شما را ریش از خودتان شما را دوست بدارند دوخته که هر باره خودت چه احساسی دارید مهم‌ترین و تنها عامل تعیین‌کننده روابط شما در تجارت و روابط شخصیتان است پخته انتخاب کالا یا محصول مناسب برای فروش شباهت زیادی به انتخاب همسر و ازدواج کردن دارد.

باید ترکیب مناسبی وجود داشته باشد، درغیراین‌صورت مؤثر واقع نمی‌شود. کالا یا خدمات موردنظر باید به‌گونه‌ای باشد که آن را دوست بدارید بیرون از آن لذت می‌بریم و فکر می‌کنی برای دیگران هم مفید است باید با شخصیت شما هم‌خوان وسازگار باشد .

اشخاص با یکدیگر متفاوتند. گاهی فروشنده عادی موفق نمی‌شود زیرا محصولی را که می‌فروشد به او سازگار نیست و این بدان معنا نیست که محصول مشکلی دارد. تنها معنایش این است که فروشنده و محصول با هم جور نیستند. ‌

با دو نوع محصول میوه خشک روبرو هستیم. یکی ملموس و دیگری ناملموس .

بعضی‌ها در فروش کالاهای ملموس ازتوانمندی برخوردارند و حال آن که بعضی دیگر در فروش کالاهای ناملموس توانمندند. اگر بتوانید یکی از آن‌ها را بفروشید، احتمالاً نمی‌توانید نوع دیگر را بفروشید.

محصول ملموس آن کالایی هست که می‌توانی را لمس، مزه نیلگون و احساس بکنید می‌توانید آن را در دستان خود نگه دارید و آن را امتحان کنید. به‌عنوان نمونه می‌توان به کالاهایی ازقبیل میوه خشک، اتومبیل، قایق، تجهیزات اداری، مبلمان، و غیره اشاره کرد.

اگر شما فروشنده‌ای باشید که کالاهای ملموس را دوست می‌داری نه، می‌توانیم در فروش این نوع کالاها محقق گردید. می‌توانید با این کالاها ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها لذت ببرید زمانی‌که درباره‌ی آن‌ها حرف می‌زنید بیرون می‌دهی نه آن‌ها را به دیگران می‌فروشید بیرون احساس خوشحالی می‌کنید. شما هرگز نمی‌توانید در فروش کالاهای غیرملموس خوشحال و موفق باشید.

کالای ناملموس، کالایی است که نمی‌توانی آن را لمس یا مزه کنی. کالاهای ناملموس به شکلی یک ایده یا نظر هستند برای مثال سرمایه گداری یک ایده است. بیمه یک ایده است. آموزش و خدمات و ابزار و روشی ایده هستند.

اگر شماکسی باشید که نقطه ‌نظرها را دوست می‌دارید و از مفاهیم لذت ب‌برید تنها مایل خواهید بود که کالاهای ناملموس بفروشید. بهترین راه اطلاع از این‌که بدانی چگونه فروشنده‌ای هستید این است که از خود بپرسید،آیا من به محصولات شکل دارعلاقه دارم یا در دنیای ایده سیر می‌کنم؟

آیا دوست دارید با دستان و محصولاتی کار کنید که می‌توانید آن‌ها را با دست لمس کنید؟ آیا دوست دارید درباره موضوعاتی مانند فلسفه ، روان‌شناسی و متافیزیک صحبت کنید؟

اگر بحثی درباره سیاست و مذهب یا مفاهیم علاقه‌مند باشین، بیشتر در فروش کالاهای غیر ملموس موفق می‌شویم اگر به کالاهایی از نوع خانه ، اتومبیل، لباس و کامپیوتر علاقه مندید، دراین‌صورت باید کالاهای ملموس بفروشید.

اگر در زمان فروش کالا یا خدماتی احساس ناراحتی و شکست گردید، نشانه‌ای است که شاید شما در حال فروش محصولی هستید که با شخصیت فردی شما تناسبی ندارد .

زمانی‌که کالایی درست را می‌فروشید، از‌نظر هیجانی درگیرآن می‌شوید.می‌تواند شما را هیجان‌زده و علاقه‌مند کند. توجه شما را جلب می‌کند. دوست دارید درباره‌ی آن فکر کنید و با دیگران به بحث بپردازید.

قلب شما را با کالایی که می‌فروشید نباشد،

ممکن است درحال فروش کالای اشتباهی باشید. برای این‌که در کاری فروش موفق شوید می‌بود باید محصولتان را دوست بدارید و از کالایی که برای نیاز مشتریان می‌تواند بکند لذت ببرد.

برای اینکار کافی است بدانید در فروش کالایی از مهارت برخوردارید آن کالا را در مقایسه با کالاهای دیگر موجود در بازار بهترین بدانید. معیار این‌که بدانیم آیا در حال فروش کالایی هستید که مناسب شماست یا نه اشتیاق شما نسبت‌به کالاست.

از آنجایی‌که اشتیاق از درون نشأت می‌گیرد تنها راه خرید کردن آن است که کاری که در خارج انجام می‌دهید با احساسی که در درون دارید همخوانی داشته باشد. اگر به کاری که می‌کنید اشتیاق نداشته باشید، مطمئنا کار مناسب نیست این.

شاید شایع‌ترین احساسات مربوط به فروشندگان ضعیف حسادت و تنفر باشد. آن‌ها هم بقیت سایرین دلگیر می‌شم. آن‌ها از هر فرصتی برای انتقاد کردن و شکایت نمود درباره کسانی که عملکرد سطح بالا دارند استفاده می‌کنند، معمولاً پشت سر آن‌ها این حرف‌ها را می‌زنند.

خوشبختانه نگرش منفی آن‌ها تاثیری براین اشخاص موفق ندارد. اما برای این افراد شکست را برای تمام زندگی شغلیشان رقم می‌زند. همیشه کسانی را که در ا زمینه کاری شما برجسته هستند را تحسین کنید. درباره آن‌ها مثبت حرف بزنید .

از آن‌ها به عنوان الگو استفاده کنید. سعی کنید به هر طریقی از آن‌ها تقلید کنید. از موفقیت‌های آن‌ها خوشحال باشید. به خود یادآور گردید

که هر موفقیتی که بدست آورده‌اند، شما هم می‌توانید به آورید. خوشحال باشید که کسانی جلوتر از ما هستند و بیشتر کسب درآمد می‌کنند زیرا این ثابت می‌کند که می‌توانید به هدف‌هایی برسید که آن‌ها بدان دست یافته‌اند نه همیشه برای دیگران چیزی را بخواهید برای خود می‌خواهید.

جهت سفارش میوه خشک عمده کلیک کنید