اهمیت و معرفی  میوه خشک و همه خواص آن

1-    عنوان اصلی محتوا:

مهمترین فواید میوه خشک مخلوط

2-    کلمه کلیدی اصلی

میوه خشک مخلوط

3-    کلمه کلیدی مرتبط

میوه خشک

4-    خلاصه محتوا (50 تا 70 کلمه)

در سال های اخیر بازار میوه خشک حسابی داغ شده زیرا به دلیل وجود ارزش غذایی بالا بیشتر افراد میوه خشک مخلوط را به بسیاری از تنقلات با مواد غذایی بسیار پایین و مضر، در مراسمات و حتی میان وعده ها ترجیح می دهند که  سلامتی و انرژی لازم برای بدن را تامین می کنند.

 

اهمیت و معرفی  میوه خشک و همه خواص آن

با توجه به اینکه همیشه میوه تازه در دسترس نمی باشد و از طرف دیگر نگهداری و حمل میوه خشک بسیار راحت تر می باشد به محصول بازار پسندی تبدیل شده است. امروزه استفاده  از میوه خشک مخلوط به دلیل داشتن مقدار بالایی از فیبر و آنتی اکسیدان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا بسیاری از نیازهای بدن را تامین می کند. از گذشته های دور تاکنون میوه های خشک شده به دلیل داشتن قند بالا و ماندگاری بسیار زیاد

و از طرف دیگر خوشمزه و سالم بودن محبوبیت خاصی داشته است و همچنان از میوه های خشک استفاده شده و می شود. با توجه به وجود تنوع فصلی و آب و هوایی در ایران در هر فصلی میوه های خاصی در دسترس می باشند که برای استفاده از این میوه ها در فصل‌هایی که به صورت تازه در دسترس نمی باشند اقدام به خشک کردن آن ها می کنند.

در گذشته تنوع میوه های خشک شده نسبت به امروز بسیار کمتر بوده ولی امروزه تقریبا بیشتر میوه ها به صورت خشک شده در بازار موجود می‌باشد و بازار میوه خشک حسابی داغ می باشد. بسیاری از افراد بر این عقیده اند که میوه خشک شده نسبت به میوه تازه ارزش غذایی پایین تری دارد و در اثر خشک شدن آب آن تبخیر شده ولی باز هم فواید بسیار زیادی دارد به گونه ای که میزان فیبر زردآلوی خشک شده نسبت به زردآلوی تازه بسیار بیشتر می باشد.

میوه خشک

میوه خشک مخلوط

علاوه بر داشتن ظاهر شیک و طعم لذیذی که میوه خشک مخلوط دارد، از طرف دیگر قرار گرفتن میوه های خشک متنوع در کنار یکدیگر  توجه هر شخصی را به خود جذب می کند و طعم آن به گونه ای است که تقریبا با ذائقه همه سازگاری دارد. خشک کردن میوه در گذشته فقط برای رفع نیازهای خانگی و در حجم کمی بوده که بیشتر در معرض آفتاب و فضای باز اقدام به خشک کردن میوه ها می کردند.

اما امروزه با توجه به تغییر در شیوه زندگی و کم شدن فضای خانه و توجه به مسائل بهداشتی در خشک کردن، بیشتر از میوه های خشک شده توسط شرکت های معتبر خرید صورت می گیرد. در هنگام استفاده از این وسایل خشک کن باید دقت کافی شود زیرا به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بالای میوه خشک مخلوط بهتر است در هنگام خشک کردن تحت دمای مناسب قرار بگیرد که در اثر حرارت بالا از ارزش غذایی میوه خشک کم نگردد.

مهمترین خواص میوه خشک مخلوط

میوه ها همیشه پایه ثابت در رژیم های غذایی هستند که امروزه میوه خشک مخلوط هم به دلیل ارزش غذایی بالا و خوشمزه بودن در میان وعده ها گنجانده می شود. چه بسا در بسیاری از موارد حتی فواید بالاتری برای آن ها ذکر شده است. از مهمترین خواصی که برای میوه خشک مخلوط ذکر شده، داشتن مقدار بیشتری از انواع ویتامین ها و مواد معدنی در کنار یکدیگر می باشد. با توجه به نوع هر میوه ویتامین های مختلفی دارند برای مثال بالا بودن ویتامین C و فیبر در کیوی خشک شده و پرتقال خشک، وجود پتاسیم بالا در  موز ، سیب دارای فیبر، آلو خشک شده دارای ویتامین E و انبه خشک شده دارای ویتامین A می باشد که استفاده از این مخلوط تا حدودی بیشتر ویتامین های ضروری بدن را تامین می کند.

میوه های خشک شده امروزه به یکی از خوشمزه و سالم ترین تنقلات تبدیل شده اند که می توانند جایگزین مناسبی برای تنقلات با  ارزش غذای پایین  باشند که با مصرف آن ها فرد سلامتی، نشاط و انرژی لازم را به دست می آورد و به علت تقاضای بالا در جهت خرید میوه خشک امروزه این محصول بسیار طرفدار پیدا کرده و بازار خرید این محصول روز به روز داغ تر می شود. بسیاری از فروشگاه های عرضه کننده محصولات غذایی و خشکبار به فروش میوه خشک مخلوط هم می پردازند.

امروزه با توجه به فرهنگ سازی در جهت خرید آنلاین بسیاری از مواد از جمله میوه خشک مخلوط را می توان به صورت اینترنتی هم سفارش داد که بدون صرف هزینه و زمان زیاد به راحتی محصول سفارش داده شده را می توان تحویل گرفت اما در خرید این محصول با ارزش باید دقت شود که از فروشگاه معتبر خرید صورت گیرد.

میوه خشک مخلوط
میوه خشک

میوه خشک مخلوط

 

مرکز فروش میوه خشک آیت در زمینه (فروش و پخش عمده میوه خشک) فعالیت دارد.جهت استعلام  قیمت با ما در ارتباط باشید:

استعلام قیمت عمده میوه خشک در واتساپ:

میرزایی: 09102144375