تبدیل شدن به فروشنده و خریدعمده میوه خشک

برای مشاهده تکنیک دهم تا سیزدهم فروش میوه خشک عمده و خرده کلیک کنید.

چهاردهمین کلید برای رسیدن به اوج  فروشنده و خریدعمده میوه خشک از سه روش می‌توانید استفاده کنید.

قبل از نهایی کردن فروش توسط مشتری این سوال را بپرسید. آقای مشتری هیچ سوال یا مساله ای دارید که من در حوزه میوه خشک به آن نپرداخته باشند. اگر مشتری بگوید نه می توانید به جلو خم شوید و با اطمینان از او مقدار سفارش میوه خشک را سؤال کنید.

اولین راه برای این‌که از او بخواهید تصمیم به خرید بگیرد. نهایی کردن دعوتی نام دارد و ساده‌ترین راه است می‌گوید خیلی خب پس چرا آن را امتحان نمی‌کنید؟ این یک شگرد خلع سلاح کننده برای نهایی کردن فروش میوه خشک است یا اگر در کار فروش میوه خشک هستید می توانید بپرسید چرا ما را امتحان نمی‌کنید؟

یا حتی می توانید بگویید اگر از آن خوش‌تان آمده چرا برش نمی‌دادید. معمولاً یک مشتری نمی‌داند چقدر محصول را می‌خواهد تا این‌که شما پیشنهاد می کنید. ترتیب همه خرده‌کاری ها را بدهیم.

دومین راه برای نهایی کردن فروش و خریدعمده میوه خشک نهایی کردن هدایتی نام دارد. این روش توسط فروشندگان برتر میوه‌خشک استفاده می شود

 شگرد سوم نهایی کردن فروش نهایی کردن اجازه نام دارد در پایان مذاکره فروش میوه خشک فرم سفارش‌تون را درمی‌آورید کنار محل امضا یا معرفی سایتتان را انجام می دهیم.

گلابی خشک عمده
کیوی خشک عمده و گلابی خشک عمده
میوه خشک نرگسیان

فرم سفارش را به آن سوی میز هل دهید و یا لینک سایتتان را برای مشتری ارسال کنید. پس اگر مشتری به سایت شما مراجعه کرد یا برگه شما را امضا کرد می توانید سراغ اصل مطلب یعنی فروش میوه خشک بروید.

یادتان باشد که آینده متعلق به کسانی است که در خواست می‌کنند. آینده متعلق به افرادی است که درخواست وقت ملاقات می کند درخواست اطلاعات می‌کند و درخواست سفارش می‌کنند. هیچ‌وقت درخواست کردن نترسید این کلید فروش است علی‌الخصوص در حوزه میوه خشک که یک کالای لوکس است این امر بسیار شایع است.

پانزدهمین کلید برای رسیدن به  فروشنده و خریدعمده میوه خشک ارزشمندترین سرمایه‌تان است.

ارزشمندترین سرمایه شما، قابلیت کسب درآمد است. قابلیت برای پول درآوردن است در این است که هر روز بیرون بروید و توانایی‌هایتان را در دنیایتان بکار ببرید. تا درآمد خوبی بدست بیاورید. موفق ترین فروشنده های میوه خشک هر روز روی افزایش قابلیت کسب درآمدشان کار می کنند.

یادتان باشد که چون می توانید قابلیت کسب درآمدتان را در دنیایتان به کار ببرید، می‌توانید از بالاترین سطوح زندگی که تابحال بر روی زمین قابل تصور بوده بهره‌مند شوید. پس هیچ‌وقت اهمیتش را دست‌کم نگیرید.

پرتقال خشک عمده

شانزدهمین کلید برای رسیدن به قله فروش این است که از زمانتان درست استفاده کنید.

ارزشمندترین منبعی که دارید زمانتان است. تنها چیزی که برای هزینه کردن دارید زمان شماست. در واقع هر آنچه که در زندگی‌تان امروز دارید نتیجه آنست که در گذشته زمانتان را با چه چیز مبادله کرده‌اید.

بهترین استفاده از زمانتان این است که قابلیت کسب درآمدتان در میوه خشک را اضافه کنید. این است که در حوزه‌های کلیدی میوه خشک بهترین شوید. باید هر بهایی را بدهید، هر گذشتی بکنید و به هر جایی چیره شوید تا در کار فروش میوه خشک کاملاً عالی بشوید؛ و قابلیت کسب درآمد پیدا کنید؛ و بتوانید همیشه از یک سطح عالی زندگی بهره‌مند شوید. و رسیدن یا نرسیدن آن‌جا، کاملاً دست خودتان است.

هفدهمین کلید برای رسیدن به قله فروش قانون بیست هشتاد است.

قانون بیست هشتاد در فروش میوه خشک می گوید تنها بیست درصد فعالیت شما در میوه خشک منتهی به هشتاد درصد نتایج تان می شود. می گوید بیست درصد مشتری های تان تبدیل به هشتاد درصد خریداران تان در حوزه میوه خشک می شوند.

بیست درصد فعالیت‌هایتان باعث هشتاد درصد فروشتان می‌شود به ساده‌ترین زبان ممکن می توان گفت. همیشه باید زمان و انرژی‌تان را روی آن موارد معدود آن بیست درصد موارد متمرکز کنید. که می تواند تمام تغییرات را در زندگی‌تان ایجاد کند.

توانایی‌تان را برای انجام این کار تضمین می‌کند که موفقیت در فروش میوه خشک می‌رسید. ناتوانی در تمرکز بر بیست درصد برترین موارد، دلیل اصلی شکست ناکامی و کم‌کاری در حرفه فروش میوه خشک عمده است.  هرروز قبل از شروع به کار، یک فهرست تهیه کنید، فهرستتان را براساس قانون بیست هشتاد مرتب کنید، و تمرکزتان را در فروش میوه خشک بر روی بیست درصد فعالیت‌تان متمرکز کنید.

 

جهت سفارش عمده میوه خشک (میوه خشک عمده) لطفا کلیک کنید: