تولید و پخش عمده میوه خشک به تمام نقاط کشور

پخش عمده میوه خشک به تمام نقاط کشور

همان طور که در مقالات قبلی هم اشاره کردیم شهر تهران به عنوان پایتخت و بزرگ ترین شهر از لحاظ جمعیتی کشور، از پتانسیل بالا برخوردار بوده و یک مرکز پخش عمده در تمام کشور محسوب می شود.

تولید میوه خشک در تبریز، اصفهان، شمال کشور، ارومیه، مشهد، شیراز انجام می شود  و بنابراین برای سفارش خرید عمده ، مراجعه به این شهر ها می تواند گزینه عالی باشد اما چون در هرکدام از این شهرها فقط یک یاچند محصول تولید می شود درنتیجه برای آن عزیزانی که میخواند مخلوطی از میوه هارو  داشته باشند شاید کار سختی باشد برای تهیه هر محصول از این استان به آن استان بروند و پیشنهاد می شود از تولیدکننده هایی که همه نوع را دارند کمک بگیرند که گروه میوه خشک آیت یکی از این تولیدی ها می باشد. برای ارسال این محصول در مقدار پایین از پست و در مقدار زیاد معمولا از باربری و یا پایانه اتوبوس رانی  استفاده می شود.

بازار فروش عمده میوه خشک بسته بندی شده

میوه خشک در ایران هم بصورت فله و هم بصورت بسته بندی عرضه می شود که در حالت فله معمولا در بسته های 10 کیلویی و در حالت بسته بندی بسیار متنوع بوده و از 50گرم تا5000گرم متغیر است.

قطعاً قیمت میوه خشک بسته بندی به کیفیت میوه خشک و نوع بسته بندی مورد استفاده، متغیر خواهد بود.

معتبریترین فروشگاه میوه خشک در تهران

برای خرید محصولات عمده میوه خشک در تهران، فروشگاه های زیادی وجود دارد اما همه این فروشگاه ها دارای کیفیت و قیمت یکسانی نیستند

 

عمده
میوه خشک آیت

 

مرکز فروش میوه خشک نرگسیان در زمینه (فروش و پخش میوه خشک شده عمده) فعالیت دارد.جهت استعلام  قیمت با ما در ارتباط باشید:

میرزایی: 09102144375

استعلام قیمت عمده در واتساپ:09102144375