قیمت عمده توت فرنگی خشک – مراکز خرید توت فرنگی خشک

سایت عمده‌ی فروش توت فرنگی خشک

سایت میوه خشک  نرگسیان که متعلق به گروه تولیدی نرگسیان از اولین شرکت های تولیدکننده حوزه میوه خشک و خشکبار در کشور می‌باشد. که انواع محصولات میوه خشک مانند گلابی خشک نارگیل خشک آناناس خشک توت فرنگی خشک هلوی خشک خرمالوی خشک کیوی خشک  موز خشک و غیره را تولید می‌نماید. شرکت نرگسیان همچنین امکان خرید آنلاین انواع میوه خشک را برای همه متقاضیان و مشتریان عزیز این محصول فراهم کرده‌است.

.

 خرید عمده توت فرنگی خشک صادراتی

بسیاری از بازرگانان و تاجران حوزه میوه خشک همواره مشکل و دغدغه تامین انواع محصولات میوه خشک با قیمت مناسب را دارند. به‌همین خاطر شرکت تولیدی نرگسیان با دارا بودن سردخانه‌های بزرگ توان ذخیره تناژ و امکان پایین نگه‌داشتن قیمت به دلیل تولید و عرضه مستقیم این امکان را برای همه بازرگانان و تاجران فراهم می‌کند.

که بدون دغدغه تامین کالا با قیمت مناسب این محصول را خریداری نمایند. شما به‌راحتی می‌توانید انواع میوه خشک و توت فرنگیخشک‌شده را از این شرکت با پایین‌ترین قیمت ممکن و البته نکته مهم‌تر کیفیت مناسب و عالی دریافت نمایید. و معمولاً مشتریان شرکت نرگسیان بعد از یک‌بار خرید از آن مشتری ثابت او شده و همواره از آن خرید می‌نمایند.

 

کشورهای متقاضی توت فرنگی خشک عمده

  • کشورهای بسیاری متقاضی توت فرنگی خشکعمده ایران هستند کشورهایی نظیر روسیه
  • امارات دبی
  • عمان
  • و کشورهای اروپایی
  • عراق
  • تاجیکستان
  • ارمنستان

همگی خریدار توت فرنگی خشک اما با کیفیت صادراتی هستند. متأسفانه برخی در بازار با عرضه محصولات بی‌کیفیت و بعضاً قیمت پایین سبب شده اند؛ که اعتماد خریداران خارجی به محصولات ایرانی کاهش پیدا کند. که این خود یک نوع خیانت به زحمت‌کشان عرصه واردات و صادرات کشور می‌باشند.

همه کشورهای مذکور متقاضی توت فرنگی خشک با کیفیت و عالی از کشور هستند.و با توجه به این‌که تولید انبوه توت فرنگی کاملاً قیمت مناسب و بسیار پایین‌تر از رقبای خارجی دارد.. همه تجار و بازرگانان می‌توانند در این حوزه فعال شده واز سود بالای صادرات عمده توت فرنگی خشک بهره ببرند.

هم چنین شرکت نرگسیان با دارا بودن مجوزهای بهداشتی امکان بسته‌بندی و آماده‌سازی انواع سفارش‌های میوه خشک در اندازه‌های مختلف را دارا می‌باشد که این شرکت با تولید صنعتی توت فرنگی خشکو در حجم تناژ قیمت تمام‌شده را کاهش داده و به این طریق خدمتی به صادرکنندگان و مصرف‌کنندگان عرضه داشته‌است

روسیه یکی از کشورهایی که متقاضی توت فرنگی خشک می‌باشد.

تجار و بازرگانان می‌توانند با صادرات توت فرنگی خشک به کشور روسیه درآمد بسیار بالایی را از این حوزه کسب نمایند. زیرا توت فرنگی ایران یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین سیب‌ها می‌باشد.

دارای بازار پررونقی است و همه مشتریان می‌توانند از این بازار استفاده کرده و درآمد خوبی کسب نمایند. البته کشور روسیه همواره به‌دنبال محصولات با کیفیت و بهداشتی می‌باشد. لذا خرید از هر تولیدکننده و هر فردی ممکن است این شرایط را دارا نباشد و شما را در آینده دچار چالش‌های بزرگی نماید.

 بهترین راه خرید توت فرنگی خشک عمده

یکی از سریع‌ترین راه‌های خرید توت فرنگی خشک عمده خرید به‌صورت حضوری و یا اینترنتی است. که شما می‌توانید توت فرنگی های خشک را در بسته‌های یک‌کیلویی تا ۵ کیلویی که معمولاً به‌صورت قیمت خرد محسوب می‌شود. و از ۵ کیلو به بالا به‌صورت عمده خرید نمایید که تولیدی میوه خشک نرگسیان با عرضه محصولات ۵ کیلویی ۱۰ کیلویی ۲۰ کیلویی و تا مقدار تناژ با قیمت تولیدی سبب شده‌است که با عرضه‌ی بی‌واسطه‌ی توت فرنگی خشکعمده بسیاری از تاجران و بازاریان بتوانند از این راه درآمد مناسبی کسب نمایید.

سایت فروشنده میوه‌های خشک

توت فرنگی به صورت حبه نیز می‌باشد. و بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که حتما به‌صورت روزانه توت فرنگی مصرف شود که سایت نرگسیان یکی از سایت‌های مرجع و اصلی حوزه خریدوفروش میوه خشک می‌باشد. در این سایت شما می‌توانید انواع میوه خشک و همچنین توت فرنگی خشک را با قیمت عمده و با کیفیت تضمین‌شده خرید نمایید.

قیمت عرضه‌شده در این سایت کاملاً قیمت قابل رقابت با سایرین را داشته و مستقیماً قیمت درب تولیدی می‌باشد.

.

قیمت عمده توت فرنگی خشک

توت فرنگی خشک‌شده یکی از پرطرف‌دارترین محصولات این حوزه می‌باشد به‌همین دلیل توت فرنگی خشک‌شده پوست در بسته‌های مختلف قابل تامین می‌باشد. چنانچه شما نیاز به اطلاعات در این حوزه دارید می‌توانید با شماره‌های این شرکت در واتساپ پیام داده و در اسرع وقت کارشناسان مربوطه به سوال شما پاسخ خواهند داد .

مرکز خرید توت فرنگی خشک عمده در تهران

کشور عزیزمان ایران در زمینه تولید انواع توت فرنگیجایگاه ویژه‌ای داشته و سالیانه تعداد تناژ زیادی محصول توت فرنگی تولید می‌کنند. اما متأسفانه به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم بسیاری از محصولات کشاورزان عزیز دور ریخته می‌شود.

که دراین‌راستا تولید توت فرنگی خشک کمک بسیار شایانی به کشاورزان عزیز نموده‌است؛ که هم‌اکنون تولید توت فرنگی خشک هم به‌صورت خانگی هم کارگاهی و هم صنعتی وجود دارد. که البته قیمت تولید توت فرنگی خشک صنعتی از هم مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده چراکه با دستگاه‌های تمام اتوماتیک و در حجم تناژ تولید می‌شود..

امروز شرکت نرگسیان مفتخر است به کشورهای عراق قطر عمان و پاکستان مصر و هند روسیه لبنان تاجیکستان و قرقیزستان ارمنستان هلند سوئیس محصولات میوه خشک خود را صادر نماید. شما میتوانید هم بصورت حضوری در شهر تهران (انبار مرکزی) و هم بصورت اینترنتی محصولات این شرکت معتبر را سفارش دهید.

توت فرنگی خشک عمده

قیمت توت فرنگی خشک درجه یک صادراتی

قیمت توت فرنگی خشک درجه ۱ به عوامل زیادی بستگی دارد. کیفیت محصول اندازه محصول رنگ محصول و غیره همگی در قیمت تمام‌شده توت فرنگی خشک تاثیر گذار است. همچنین نزدیک بودن مراکز تولیدی میوه خشک و علی‌الخصوص توت فرنگی خشک به باغ داران، بسیاری از هزینه‌های رفت‌وآمد و حمل‌ونقل و قیمت تمام‌شده میوه را کاهش داده و درنتیجه تولید توت فرنگی خشک انجام‌شده قیمت بسیار مناسب‌تری خواهد داشت..

شرکت نرگسیان مفتخر است که تمام محصولات توت فرنگی خود را مستقیماً از باغدار گرفته، و با دارا بودن دستگاه‌های تمام اتوماتیک و حجم تولیدی تناژ پایین‌ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت ممکن را برای صادرکنندگان و مصرف‌کنندگان به وجود آورده‌است. به‌نحوی‌که شما با یک‌بار خرید از شرکت مشتری دائم آن خواهید شد.

برای اطلاع از قیمت فروش عمده انواع میوه خشک شما راه‌های مختلفی دارید.

یکی از راه‌ها مراجعه به سایت‌های اینترنتی است .

قیمت فروش توت فرنگی خشک‌شده – قیمت عمده توت فرنگی خشک

قیمت فروش توت فرنگی خشک‌شده همچنین سایر میوه‌جات مانند آناناس خشک، آناناس کمپوتی، هلوی خشک، موز خشک، خرمالوی خشک انبه‌ی خشک شلیل خشک، کیوی خشک پرتقال خشک نارنگی خشک، گلابی خشک و انواع صیفی‌جات مانند گوجه خشک پیاز خشک فلفل خشک، پودر پاپریکای خشک، و سایر محصولات در این حوزه توسط شرکت نرگسیان تولید می‌شود. که در صورت نارضایتی می‌توانید جنس خود را مرجوع نمایید.

صادرات میوه خشک به کویت

صادرات میوه خشک به عراق

 قیمت میوه خشک در عراق

صادرات میوه خشک به اروپا

قیمت میوه خشک در ترکیه

قیمت هلو خشک عمده – مرکز خرید عمده انواع میوه خشک

صادرات میوه خشک / میوه خشک صادراتی

قیمت آلو شابلون خشک عمده – مراکز تولید عمده انواع میوه خشک

قیمت عمده توت فرنگی خشک – مراکز خرید توت فرنگی خشک

قیمت عمده سیب خشک – تولیدکننده سیب خشک صادراتی

 قیمت هر کیلو قیمت عمده توت فرنگی خشک

یقیناً خرید محصول توت فرنگیتازه هرچقدر قیمت پایین‌تری داشته باشد تولید توت فرنگی خشک نیز قیمت تمام‌شده پایین‌تری خواهد داشت و این قضیه قدرت رقابت را افزایش خواهد داد .

مدیر فروش: مهندس میرزایی

09102144375

[njwa_button id=”3514″]