نحوه خشک کردن میوه با دستگاه خشک کن میوه و یا فر خانگی

تهیه میوه کم آب یکی از ساده ترین کارها برای انجام دادن است ، و برای همه سرگرم کننده است – از بچه ها گرفته تا بزرگسالانی مثل خودم. میوه خشک همچنین یک میان وعده عالی و ماده اصلی در اکثر ساختارهای انرژی گیاهی است.
در اینجا آنچه شما برای شروع کار نیاز دارید: . یک فر خانگی یا دستگاه خشک کن

از نظر فنی می توانید از فر خود برای خشک کردن آب میوه استفاده کنید ، اما با استفاده از یک دستگله خشک کن میوه باعث صرفه جویی در زمان خود می شوید و میوه های خود را سالم تر می کنید زیرا یک اجاق آنها را از آنزیم های طبیعی تخلیه می کند. اگر می خواهید انواع دستور العمل های مختلفی مانند پوسته پیتزا ، چیپس کلاله ، چیپس میوه و سبزیجات و حتی جیر جیر وگان را تهیه کنید ، می توانید از یک دستگاه خشک کن میوه استفاده کنید ، یک یک دستگاه خشک کن میوه  با قیمت مناسب ​​خریداری کنید ، دستگاه های خشک کن معمولا در دو مدل برقی و بر قی گازی هستند که دستگاه های خشک کن برقی، معمولا برای مصارف خانگی و کوچک از آن استفاده می شود اما دستگاه های خشک کن میوه برقی گازی معمولا در اندازه های نیمه صنعتی و صنعتی از آن استفاده می شود. که قیمت آن ها از 2میلیون تومان تا 200میلیون تومان بسته به وزن خشک کن متغییر می باشد  شروع می شود. اگر بنا به دلایلی نمی خواهید یک دستگاه خشک کن میوه را بخرید ، می توانید از اجاق خود استفاده کرده و آن را به پایین ترین درجه حرارت ممکن تبدیل کنید. برای شروع کا لازم است ابتدا میوه خوب و سالم و ارگانیک را تهیه نمایید 

 میوه ارگانیک

خوردن تمام غذاهای ارگانیک تا حد ممکن بسیار مهم است ، لازم به ذکر نیست ، میوه های ارگانیک حتی در صورت خشک شده میوه نیز طعم بهتری خواهند داشت. همچنین می توانید از یک کشاورز خریداری کرده و میوه را در فصلش خریداری کنید تا بیشتر مقرون به صرفه باشد.

 میوه خود را بشویید و خشک کنید

 آنها باید به خوبی تمیز شوند و به خوبی خشک شوند تا از خراب شدن و قالب گیری آنها جلوگیری شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که مخلوطی از یک سرکه و شش برابر آن آب آماده کنید ، سپس میوه های خود را به خوبی بشویید ، آنها را بشویید و سپس آنها را خوب خشک کنید. این امر باعث می شود میوه های شما از باکتری عاری باشند و آنها را به طور مساوی برش دهید

به یاد داشته باشید که می خواهید میوه های شما به طور یکنواخت ، در یک زمان ها خشک شوند. اگر برخی از برش های میوه ضخیم تر از سایرین هستند ، روند خشک کردن را بسیار سخت تر می کند ، زیرا باید همه آنها را به طور مداوم بررسی کنید تا ببینید کدام یک از آنها خشک شده است. برای آسان تر کردن کار ، میوه های خود را در برش های نازک با ضخامت 4 تا 6 میلی متر بزنید و مطمئن شوید که آنها تا حدودی با هم مساوی هستند.

مدت زمان خشک کردن میوه

اکثر دستگاه های خشک کن میوه  دارای راهنمایی برای میوه ها و سبزیجات مختلف هستند ، بنابراین حتما از این راهنما استفاده کنید تا ببینید چه مدت به منظور خشک کردن میوه لازم است اما اکثر میوه ها . بین 6 تا 8 ساعت زمان لازم دارند. اما برخی مانند پرتقال تا 12 ساعت هم ممکن است زمان لازم داشته باشد. 

 از ایمنی مواد غذایی استفاده کنید

شما می خواهید می خواهید میوه های خشک شده شما کاملاً خشک شوند و از وسط آنها شکم نخورند زیرا آسانتر می شوند و می توانند باعث ایجاد باکتری های خطرناک شوند. مطمئن باشید که آنها کاملاً خشک شده اند و آنها را در یک محفظه بسته و محکم نگه دارید که مانع از ورود هوا به داخل شود تا آنها تا حد امکان حفظ شوند. شما می توانید از لحاظ فنی آنها را در یخچال نگهداری کنید ، اما در صورت انجام این کار حتماً ظرف مدت یک هفته آنها را میل کنید.

جهت خرید میوه خشک سالم و ارگانیک کلیک نمایید:

میوه خشک نرگسیان