توضیحات

ملون خشک

، از خانواده خربزه می باشد و از نظر ظاهری شبیه  به طالبی دارد . دارای پوستی صاف و یک دست می باشد که دارای رنگ کمی متمایل به سبز می باشد. گوشت از این میوه برای تهیه دسر هم استفاده می کنند. برای رشد به نور و گرمای زیادی نیاز دارد و در صورتی که در مناطق ابری و بارانی کاشته شود از نظر کیفیت و مزه تاثیر بدی می گیرد. و ما همواره از شهر های آفتابی این محصول را تهیه و خشک می کنیم.

6 خاصیت فوق العاده ملون خشک؛ از پیشگیری از سرطان تا سلامت ایمنی بدن

 

پیشگیری از مشکلات بینایی

سلامت قلب

ملون خشک: پیشگیری از دیابت

ملون خشک: سلامت دستگاه گوارش

ملون خشک: پیشگیری از سرطان

ملون خشک: بهبود ایمنی بدن

ملون خشک: خاصیت ادرارآور

 

چرا زنان باردار باید حتما ملون خشک مصرف کنند؟

بسیاری از مادران در دوران بارداری با مشکلاتی، چون مگس پران در چشم به خاطر بالا رفتن فشار داخل چشم، قند، فشارخون بارداری و مسمومیت حاملگی می‌شوند که مصرف ملون خشک تحت نظارت و با تجویز پزشک متخصص می‌تواند تا حد زیادی خطر ابتلا به این بیماری‌ها را کاهش دهد.

وجود سطح بالایی از ویتامین C در ساختار میوه ملون خشک باعث می‌شود تا از تشکیل رادیکال‌های آزاد در بدن مادر باردار جلوگیری شود و به این ترتیب از بروز سرطان‌های ریه، دهان، روده بزرگ و سرطان سینه جلوگیری شود.

تحقیقات نشان داده است به دلیل تغییرات هورمونی و برخی فاکتورهای دیگر بسیاری از مادران در دوران بارداری مبتلا به سرطان می‌شوند و حتی نوزاد مبتلا به سرطان به دنیا می‌آورند به همین دلیل تغذیه با مواد مفید برای سلامت بدن مادر و جنین از اهمیت بالایی برخوردار است.

همچنین پکتین موجود درملون خشک می‌تواند ازبالا رفتن قند خون و انتشار گلوکز به سلول‌های مختلف بدن مادر باردار جلوگیری کند وبه این ترتیب سلامت مادر را حفظ کند.

این میوه به دلیل طعم و مزه خاص خود می‌تواند برای درمان بی اشتهایی مادران باردار و یا کمک به دریافت آب مورد نیاز بدن پس از بروز حالت تهوع شایع در دوران بارداری نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کارشناسان با این وجود به مادران باردار توصیه می‌کنند که از مصرف میوه نشسته خودداری کنند، همچنین از خوردن میوه هایی که پوست آن‌ها آسیب دیده یا به مدت زیاد در مجاورت نور خورشید بوده اند خودداری کنند تا مبتلا به مسمویت غذایی نشوند.

ملون خشک

ملون خشک عمده

قیمت ملون خشک

خریدملون خشک

میوه خشک

میوه خشک عمده

تولیدی میوه خشک

تولیدی ملون خشک

تولیدکننده میوه خشک

ملون خشک ارزان

میوه خشک ارزان

میوه خشک صادراتی

کاربردملون خشک

خواص ملون خشک

خواص میوه خشک

ملون خشک صادراتی

طالبی

قیمت میوه خشک

خریدمیوه خشک

قیمت عمده ملون خشک

قیمت عمده میوه خشک

 

توضیحات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خربزه سبز یا زرد عمده 1کیلو”