گروه تولیدی – بازرگانی  میوه خشک عمده نرگسیان (آیت)

گروه تولیدی – بازرگانی عمده میوه خشک، پودر میوه، میوه حبه و خشکبار  نرگسیان ( عضویت دائم در اتاق بازرگانی استان تهران)، دارای نشان ملی ثبت، دارای علامت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت، دارای مجوز از وزارت بهداشت (سیب سلامت) و جهاد کشاورزی با تولید محصولات با کیفیت صادراتی و درجه یک مشغول به فعالیت می باشدکه مدیرعامل این گروه، جناب مهندس زهرا میرزایی می باشد که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه کار خود را از سال 1390آغاز نموده است. این گروه در سال 1390 ابتدا در اندازه یک تولیدی کوچک شروع به فعالیت کرده اما امروز با عنایت الهی،  یکی از قطب های تولید و صادرات میوه خشک تبدیل شده است.

محصولات گروه میوه خشک نرگسیان توسط دستگاه های تمام اتوماتیک با رعایت کامل نکات بهداشتی و بدون دخالت دست، تولید شده و به همین دلیل بدون هیچ گونه مواد افزودنی تا مدت ها باهمان کیفیت ماندگار می ماند. و در بسته‌بندی‌های بهداشتی و زیبا به صورت پاکتی و جعبه‌های هدیه ویژه مخصوص اعضای خانواده، بستگان، دوستان و کارمندان ارائه می‌گردد.
هدف ما در گروه تولیدی و پخش عمده نرگسیان چشاندن طعم بی‌نظیر میوه‌ها در همه فصل‌های سال و پیشگیری از بیماری هایی که به دلیل کمبود پروتئین، ویتامین ها، مواد معدنی و …در بدن ایجاد شده و جایگزینی مناسب برای میان‌وعده‌ها و تنقلات سالم برای کودکانتان می باشد.

ضوابط و مقررات سایت:

نحوه سفارش و اطلاع از قیمت های محصولات، می توانید به ادرس سایت nargesian.com  مراجعه نمایید.
شرکت تولیدی و پخش عمده میوه خشک نرگسیان توسط تیمی متعهد اداره شده که همه ی هدفشان کسب رضایت و جلب نظر مشتری به عنوان بزرگترین سرمایه این شرکت می باشد. و شاید به این دلیل است که 99درصد مشتریانی که از محصولات شرکت میوه خشک نرگسیان استفاده می کنند برای همیشه مشتری ثابت آن می مانند چون بالاترین کیفیت محصول را با پایین ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرارمی دهد و شعار شرکت تولیدی و پخش عمده نرگسیان “یک رئیس وجود دارد و آن هم مشتری است”.