حبه خرمای هل – تولید و فروش عمده انواع حبه خرما

خرید حبه خرما

حبه خرما هل از طعم‌های بسیار پرطرف‌دار حبه‌ی خرمایی بوده که به شما توصیه می‌کنیم برای خرید مستقیم از درب تولیدی به فروشگاه نرگسیان مراجعه نمایید. که هم به‌صورت عمده و هم به‌صورت جزئی امکان خرید برای شما فراهم است. حبه قند خرمای هل دارای خواص بسیار زیاد و فراوانی است. که یک جایگزین بسیار طبیعی و عالی برای غم بوده که می‌توانید در کنار انواع دمنوش و انواع چای و قهوه آن را میل نمایید.

انواع طعم‌های حبه قند خرما حبه خرما ی ساده حب خرمای دارچینی حبه خرما زنجبیل حبه خرما هل حبه خرما آلو.

حبه خرما هل
فروش عمده انواع حبه خرما

آموزش مدیریتی دیجیتال مارکتینگ

خواص حبه خرما حبه خرما هل دارای خواص بی‌شماری است.

زیرا ترکیب خرما با هل با هم باعث شده‌است که هر دو خواص هم خرما و هم هل را دارا باشد که شامل:

تقویت‌کننده قلب و عروق خوشبوکننده دهان ضد نفخ ضد سرطان مناسب برای افراد دیابتی و رژیمی درمان سرماخوردگی و بیماری‌های فصلی.

اغلب ایرانی‌ها دوست دارند همراه چای یک یا دو حبه قند مصرف نمایند حبه‌ای خرما که دقیقاً همان خرما بوده که در انتها به آن پودر هل نیز اضافه می‌کنند. می‌تواند یک جایگزین عالی برای قند و شکلات موسر باشد فقط کافی‌ست یک‌بار ما را امتحان کنید. فروشگاه نرگسیان آماده همکاری با هایپیر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها و عطاری‌ها ارگان‌های دولتی و غیردولتی خرما فروشی‌ها و شرکت‌های پخش سراسر کشور جهت عرضه مستقیم و بی‌واسطه این محصول می‌باشد.

که جهت ارتباط با مدیر فروش مهندس میرزایی به شماره تماس 09102144375

تماس بگیرید

قیمت انواع حبه خرما ساده

حبه خرما ساده هیچکدام از طعم دهنده‌ها و پودرهایی مثل زنجبیل دارچین هل و غیره را ندارد و معمولاً قیمت پایین‌تری نسبت‌به بقیه انواع حبه خرما دارد.

حبه خرما تولید شده در شرکت نرگسیان یکی از بهترین نمونه‌های حبه خرما در بازار می‌باشد. که پس‌از که پس‌از هسته گیری و پودر کردن هسته خرما دقیقاً خود خرما تبدیل به حبه شده و برای آنکه به‌هم نچسبد از پودر هسته خرما که خود نیز دارای خواص بی‌شماری است استفاده می‌شود. و در این مسئول هیچ‌گونه مواد افزودنی استفاده نمی‌شود این محصول معمولاً در شرکت نرگسیان به‌صورت کارتن‌های ده کیلویی برای عرضه در فروشگاه‌ها های فر مارکت‌ها عطاری‌ها شرکت‌های پشم و غیره استفاده می‌شود.

البته این شرکت حبه ساده را به‌صورت بسته‌بندی‌های سیصد گرمی نیز در ظروف پلاستیکی عرضه می‌نماید. که زمان ماندگاری این محصول نزدیک به یک‌سال می‌باشد و توصیه می‌شود به دلیل دارا نبودن مواد نگهدارنده پس‌از باز شدن درب ظرف حتما در جای سرد نگهداری شود.

مدیر فروش مهندس میرزایی  09102144375

دیدگاهتان را بنویسید