حبه خرما در تهران – تولید و فروش انواع حبه خرما

 حبه خرما در تهران شما عزیزان می‌توانید انواع حبه خرما را مستقیماً از درب تولیدی و بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای خرید نمایید.

شرکت نرگسیان دارای مراکز پخش در شهر تهران نیز می‌باشد. که می‌توانید هم به‌صورت حضوری هم با پیک این محصول را در یافت نمایید. خرما یکی از ارگانیک ترین و سالم‌ترین محصولات دنیاست و از معدود محصولات کشاورزی می‌باشد. که برای رشد نیاز به هیچ‌گونه کود و سمی ندارد و کاملاً یک محصول سالم طبیعی و ارگانیک بوده؛ که برای رفع یبوست اختلالات روده‌ای رفع کم‌خونی رفع مشکلات قلبی و عروقی ضد سرطان و غیره مفید است.

البته از خرما و فرآورده‌های مختلفی تولید می‌شود. که حبه، شیره خرما دمنوش هسته خرما چیپس خرما و غیره اشاره کرد.

حبه محصولی است که می‌توان آن را جایگزین عالی برای قند و شکر دانست. و همچنین از آن می‌توان در انواع دسر بستنی مربا ژله و به‌عنوان یک میان وعده قوی از آن استفاده کرد.

حبه خرما طی فرایندی هسته گیری شده و به‌صورت خمیر خرما درمی‌آید. که بعد از افزودن پودر هسته خرما و پودر طبیعی دارچین زنجبیل هل توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک به‌صورت حبه تبدیل می‌شود. که طعم دل‌نشین و زیبایی را در کنار چای و انواع دمنوش به ارمغان خواهد آورد. با مصرف این نوع محصولات هرگز دچار دیابت و یا چاقی نخواهید شد. و هم سلامت خودتان و هم سلامت کودتا کودکان‌تان را تضمین خواهید کرد و از بروز بیماری‌های مختلف نظیر سرطان و دیابت جلوگیری خواهد کرد. حبه خرما در طعم‌های مختلفی بوده که تقریباً همه سلایق را در بر می‌گیرد.

فروش خرمای حبه‌ای نرگسیان

مجموعه نرگسیان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده حبه خرما و میوه خشک و دمنوش‌های میوه‌ای توانسته‌است با عرضه محصولات باکیفیت و عالی در میان کشور یک برند شناخته‌شده و مطرح باشد که محصول حبه خرما را در کارتن‌های ۱۰ کیلویی و یا بسته‌های ۳۰۰ گرمی ارائه می‌دهد هم به‌صورت عمده. و هم به‌صورت خرد.

مشتریان عزیز در تهران و بقیه شهرها می‌توانند از طریق انبار تهران این محصول را سفارش داده و در اسرع وقت به دست آنان می‌رسد.

حبه خرما هل
فروش عمده انواع حبه خرما

سفارش حبه خرما دارچینی

سفارش جعبه خرمایی دارچینی شما می‌توانید به‌راحتی از طریق سایت آن را سفارش دهید. حبه دارچینی دارای طعم عامه‌پسندی بوده و تقریباً اکثر مردم آن را مصرف می‌نماید. و به‌علت دارا بودن و هم خواص خرما و خواص دارچین یکی از محصولات خاص و بسیار متمایز می‌باشد. که همه افراد دیابتی دارای فشار خون دارای قند خون و حتی کودکان می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنید.

این محصول کاملاً ارگانیک بوده و هیچ‌گونه مواد افزودنی در آن استفاده نمی‌شود و عمر این محصول نزدیک به یک‌سال می‌باشد. و با توجه به این‌که مواد افزودنی ندارد توصیه می‌شود. بعد از باز کردن درب آن حتما در جای سرد و خنک نگهداری شود. که شما می‌توانید آن را در کنار چای و یا دمنوش استفاده نماییم.

حبه خرما دارچین 

یک جایگزین عالی برای قندهای شیمیایی و مصنوعی بوده که هر نوع افرادی حتی افراد دارای دیابت نیز براحتی می‌تواند از آن استفاده کند. تولید خرما دارچین توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک و کاملاً از محصول خرمای درجه ۱ تولید می‌شود. و هیچ‌گونه مواد افزودنی ندارد و نهایتاً برای آنکه به‌هم نچسبد از پودر هسته خرما استفاده می‌شود.

حبه خرما عمده
فروش عمده حبه خرما

ویژگی‌های خرمای دارچینی

شرکت نرگسیان و عرضه مستقیم و بی‌واسطه انواع حبه خرما دارچینی هل ساد آلوی می‌باشد.

فروشگاه انواع حبه خرما

در این خصوص شرکت نرگسیان به‌عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی و با کیفیت در این حوزه مفتخر است. انواع حبه خرما اعم از حبه خرما دارچینی حبه خرما هل حبه خرما سبزی حلوا خرمای آلوی و خرمای زنجبیل را به بازار عرضه نماید. که شما به‌راحتی می‌توانید هم به‌صورت آنلاین و هم به‌صورت حضوری این محصول را درب منزل دریافت نمایید .

مرکز تولید عمده انواع حبه خرما

گروه تولیدی نرگسیان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده عمده انواع حبه خرما طعم‌دار محصولات خود را با انتخاب بهترین خرماها و محصولات اولیه درجه ۱ تولید می‌نماید. و یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ما نسبت‌به دیگران کیفیت محصولات ما می‌باشد که حبه خرما که جایگزین عالی برای قند است. در طعم‌های مختلف دارچین هل زنجبیل آلو تولید می‌شود حبه خرما دارای خواص غذایی بسیار بالایی بوده و طعم دانه‌هایی مانند زنجبیل دارچین هل نیز بر جذابیت و زیبایی آن افزوده‌است. و همچنین این محصول بسیار نرم بوده و به‌راحتی در دهان آب می‌شود.

شما بدانید حتما از طریق خرید از شرکت‌های تولیدی بزرگ می‌توانید به کیفیت بالا دست پیدا کنیم چراکه شرکت‌های بزرگی مانند نرگسیان هیچ‌گاه برند و اعتبار خود را با عرضه محصولات بی‌کیفیت به خطر نمی‌اندازند و معمولاً مشتریان آن بعد از یک‌بار خرید از این شرکت به مشتریان ثابت تبدیل می‌شود.

مدیر فروش”: مهندس میرزایی 09102144375