راهکارهای رسیدن به اوج فروش عمده میوه خشک

برای مشاهده تکنیک اول تا نهم فروش میوه خشک عمده و خرده کلیک کنید.

دهمین کلید برای رسیدن به فروش عمده میوه خشک فروش مشاوره‌ای است.

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم در فروش مشاوره‌ای خودتان را در روند فروش به جای یک مشاور متخصص راهنما دستیار و معلم می‌گذارید.

شما می‌توانید به‌عنوان یک مشاور فروش میوه خشک سوال‌های خوب بپرسید و با دقت به جواب‌ها گوش دهیم وقتی مشتریانتان شرکت‌های مختلف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند.

 شما باید جایگاه یک متخصص بهسازی مالی قرار بگیرید یعنی به کسی که از شما سفارش میوه خشک می دهد نشان دهید: که چطور با استفاده از محصول میوه خشک شما کسب و کارش از لحاظ مالی بهتر می شود.

 مرتباً نشان دهید که مشتری چطور می‌تواند با عمل به نظر و توصیه‌های شما بیشتر به اهداف کاری‌اش در حوزه میوه خشک برسد. درواقع خودتان را یک کارمند بدون حقوق برای مشتری بدانید و به او کمک کنید اداره کسب و کارش را بهبود دهد.

یازدهمین کلید برای فروش عمده میوه خشک، فروش آموزشی است.

در فروش آموزشی در حوزه میوه خشک یک رویکرد کم‌فشار یا بی فشار اتخاذ می کنیم.

هیچ‌وقت سعی نکنید مشتری را تحت تاثیر قرار بدید یا قانع کنید فقط سوال‌های خوب بپرسید و با دقت به جواب‌ها گوش دهیم همواره یادداشت‌برداری کنید خودتان را بیشتر در جایگاه معلم و دستیار قرار دهید تا در جایگاه فروشنده.

 با سوال پرسیدن دقیق درباره میوه خشک از مشتری می‌فهمید که اوضاع مشتری چطور هست برنامه شما برای ملاقات فروش شامل آموزش با مشتری می شود، آموزش این‌که مشتری چطور می تواند میمو‌خشک شما را به بهترین شکل استفاده کند و از ان در کار و زندگیش بیشترین سود را ببرد.

 هر چه بیشتر به خریداران میوه خشک که تان یاد بدهید که چطور بیشترین بهره را از چیزی که می‌فروشید ببرند خریداران تان بیشتر از شما خوش‌شان می آید، به شما اعتماد می‌کنند و می‌خواهند دوباره و دوباره با شما کار کنند.

تولیدی میوه خشک عمده

دوازدهمین کلید برای رسیدن به فروش عمده میوه خشک اعتبار ویژه است.

امروز حتی برای این‌که بتوانید از خریدارنتان وقت ملاقات بگیرید احتیاج به اعتبار داریم اما برای این‌که فروش بکنید احتیاج به اعتبار عظیم در اعتبار ویژه به این صورت تعریف می شود.

 اعتبار بسیار فراتر از آنست که فقط با توسل به کیفیت و خدمات ارائه داده شما هم به دست بیاید. اعتباری است بسیار بالاتر از هرچیزی که رقیبان تان ممکن است در این زمینه ارائه کنند. ایجاد اعتبار ویژه پنج کلید دارد.

 اولی فروشنده است یعنی خود شما اعتبار شما آن‌قدر مهم است که فقط ظاهر و شخصیتتان ممکن است معامله را جوش بدهد یا آن را به هم بزند اعتبار ویژه شخصی، سه بخش دارد.

لباس، آراستگی و لوازم فروشندگان برتر لباسی شایسته موفقیت می‌پوشند. باید درباره لباس پوشیدن شایسته موفقیت در کسب‌وکار خود یعنی میوه خشک کتاب بخوانید و بعد مطمئن شوید ظاهرتان طوری باشد که مشتری احساس راحتی کنه توصیه‌هایش را بپذیرید یا به او پول بدهید.

 به فروشندگان برتر میوه خوشک نگاه کنید و مثل آن‌ها لباس بپوشید و آراسته باشید. لباس‌هایتان حداقل نود و پنج درصد تاثیر اولیه را بر روی مشتری می‌گذرد.

 دومین کلید فروش عمده میوه خشک اعتبار ویژه وجهه شرکت شماست.

این که شرکت میوه خشک شما چند وقت در این کار است و آیا جزء اولین شرکت‌های این حوزه می باشید و این موضوع برمی‌گردد به مشتری هایی که شما را می‌شناسند و این‌که راجع به شما چه حرفی می‌زند.

 هر چه وجهه فروش میوه خشک شما بزرگ‌تر و مثبت‌تر باشد مشتری‌ها هم راحت‌تر و بهتر توصیه‌های تان را می‌پذیرند. و برای خرید چراغ سبز نشان می دهد.

میوه خشک عمده

سومین کلیدفروش عمده میوه خشک اعتبار ویژه معرفی نامه ها هستند.

نامه‌ای از یک مشتری راضی، یا یک لیستی از مشتری‌های راضی شما می‌تواند بسیار مؤثر باشد مردم معمولاً میوه خشک را نمی‌خرند مگر این‌که بدانند افراد دیگری آن را خریدند و از آن راضی بوده اند. حتماً در مذاکره فروش این اطلاعات را به‌روشنی در اختیار مشتری قرار بدهید.

 چهارم گیرید اعتبار ویژه معرفی محصول است معرفی محصول میوه خشک اگر سنجیده، کاملاً حرفه‌ای متمرکز بر مشتری باشد، ارزش محصول شما را اضافه می‌کند و درعمل قیمتی را که می توانید برایش درخواست کنید نیز متناسب می‌نماید.

 معرفی درست محصول میوه خشک اعتبار شما را زیاد کنیم و این اعتبار بر ترس و نگرانی مشتری جلب می کند.

 پنجمین عنصر اعتبار ویژه خود محصول میوه خشک است.

در معرفی محصول میوه خشکی باید به‌وضوح نشان بدهد که شما چه چیزی را واقعاً می‌فروشید. و بطور واضح مشتری متوجه بشود که چه چیزی را دارد از شما می‌خواهد.

این هم یک قانون عالی برای موفقیت در فروش است. همه چیز تاثیر دارد هر کاری که در موقعیت فروش انجام می‌دهید. به شما کمک می‌کند که شما یک فروشنده موفق و با اعتبار بشوید.

 اما بدانید همه چیز در فروش میوه خشک تاثیر دارد. همه فروشندگان برتر میوه خشک می‌دانند که عوامل مختلفی بر فروش تاثیر دارد. هیچ چیز را به شانس نسپارید شما هم باید همین‌طور باشید.

برای مشاهده تکنیک چهاردهم تا هفدهم فروش میوه خشک عمده و خرده کلیک کنید.

 

جهت سفارش میوه خشک عمده کلیک کنید