قیمت هلو خشک عمده – مرکز خرید عمده انواع میوه خشک

 قیمت هلو خشک عمده درجه یک صادراتی

قیمت هلو خشک درجه ۱ و صادراتی به عوامل زیادی بستگی دارد. اندازه محصول کیفیت محصول رنگ محصول و غیره همگی در قیمت تمام‌شده هلو خشک تاثیر گذار است. همچنین نزدیک بودن به مراکز تولیدی میوه خشک و علی‌الخصوص هلو خشک به باغ داران، بسیاری از هزینه‌های رفت‌وآمد و حمل‌ونقل و قیمت تمام‌شده میوه را کاهش داده و درنتیجه تولید هلو خشکانجام‌شده قیمت بسیار مناسب‌تری خواهد داشت…

شرکت نرگسیان مفتخر است که تمام محصولات هلو خود را مستقیماً از باغدار گرفته و با دارا بودن دستگاه‌های تمام‌خودکار و حجم تولیدی تناژ پایین‌ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت ممکن را برای صادرکنندگان و مصرف‌کنندگان به وجود آورده است. به‌نحوی‌که شما با یک‌بار خرید از شرکت مشتری دائم آن خواهید شد..

برای اطلاع از قیمت فروش عمده انواع میوه خشک شما راه‌های مختلفی دارید.

یکی از راه‌ها مراجعه به سایت‌های اینترنتی و وبسایت ها است. سایت میوه خشک نرگسیان که متعلق به گروه تولیدی نرگسیان از اولین شرکت‌های تولیدکننده حوزه میوه خشک و خشکبار در کشور می‌باشد؛ که انواع محصولات میوه خشک مانند خرمالوی خشک آناناس خشک موز خشک کیوی خشک گلابی خشک هلوی خشک نارگیل خشک و غیره را تولید می‌نماید. شرکت نرگسیان همچنین امکان خرید آنلاین انواع میوه خشک را برای همه متقاضیان و مشتریان عزیز این محصول فراهم کرده‌است

 خرید هلو خشک عمده صادراتی

بسیاری از بازرگانان و تاجران حوزه میوه خشک و متقاضیان هلو خشک همواره مشکل و دغدغه تأمین انواع محصولات میوه خشک باقیمت مناسب رادارند. به همین خاطر  شرکت نرگسیان با دارا بودن مجوزهای بهداشتی امکان بسته‌بندی و آماده‌سازی انواع سفارش‌های میوه خشک و هلو خشک  در اندازه‌های مختلف را دارا می‌باشد که این شرکت با تولید صنعتی هلو خشک و در حجم تناژ قیمت تمام‌شده را کاهش داده و به این طریق خدمتی به صادرکنندگان و مصرف‌کنندگان عرضه داشته است.

که بدون دغدغه تأمین کالا باقیمت مناسب محصول هلو خشک را خریداری نمایند. شما به‌راحتی می‌توانید انواع میوه خشک و هلو خشک‌شده را از این شرکت با پایین‌ترین قیمت ممکن و البته نکته مهم‌تر کیفیت مناسب و عالی دریافت نمایید؛ و معمولاً مشتریان شرکت نرگسیان بعد از یک‌بار خرید از آن مشتری ثابت او شده و همواره از آن خرید می‌نمایند.

بهترین راه خرید هلو خشک عمده

یکی از سریع‌ترین راه‌های خرید هلو خشک عمده خرید به‌صورت اینترنتی یا حضوری است؛ که شما می‌توانید هلو‌های خشک را دربسته‌های یک کیلویی به بالا به‌صورت عمده خرید نمایید که تولیدی نرگسیان باعرضه محصولات ۵ کیلویی ۱۰ کیلویی ۲۰ کیلویی و تناژ باقیمت تولیدی سبب شده است که باعرضه‌ی بی‌واسطه‌ی هلو خشک عمده بسیاری از تاجران و بازاریان بتوانند از این راه درآمد مناسبی کسب نمایید.

بیشتر بدانید: صادرات میوه خشک / میوه خشک صادراتی

کشورهای متقاضی هلو خشک عمده

  • کشورهای بسیاری متقاضی هلو خشک عمده ایران هستند کشورهایی نظیر روسیه
  • عراق
  • تاجیکستان
  • امارات دبی
  • عمان
  • و کشورهای اروپایی
  • ارمنستان
  • سوئد

همگی خریدار هلو خشک اما باکیفیت صادراتی هستند…

همه کشورهای مذکور متقاضی هلو خشک باکیفیت و عالی از کشور هستند. هلو‌هایی که با استفاده از روش‌های نوین و دستگاه‌های تمام‌خودکار و کاملاً در محیط بهداشتی تولیدشده باشد؛ و با توجه به این‌که تولید انبوه  هلو خش کاملاً قیمت مناسب و بسیار پایین‌تر از رقبای خارجی دارد…

همه تجار و بازرگانان می‌توانند در این حوزه فعال‌شده واز سود بالای صادرات عمده هلو خشک بهره ببرند.

روسیه و امارات  یکی از کشورهایی که متقاضی هلو خشک می‌باشد.

تجار و بازرگانان می‌توانند با صادرات هلو خشک به کشور روسیه درآمد بسیار بالایی را از این حوزه کسب نمایند؛ زیرا هلوی ایران یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هلوها می‌باشد. 

دارای بازار پررونقی است و همه مشتریان می‌توانند از این بازار استفاده کرده و درآمد خوبی کسب نمایند. البته کشور روسیه همواره به‌دنبال محصولات باکیفیت و بهداشتی می‌باشد. لذا خرید از هر تولیدکننده و هر فردی ممکن است این شرایط را دارا نباشد و شمارا در آینده دچار چالش‌های بزرگی نماید.

بیشتر بدانید:

حبه خرما – معرفی و عرضه عمده انواع حبه خرما (قند خرما)

خرید انواع دمنوش لاغری و معرفی آن

قیمت عمده پرتقال خشک و نارنگی خشک – تولید کننده انواع میوه خشک

تولیدی میوه خشک – تولیدکننده عمده انواع میوه خشک نرگسیان

سایت فروشنده میوه‌های خشک

هلو به‌صورت حبه نیز می‌باشد؛ و بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که حتماً به‌صورت روزانه هلو مصرف شود که سایت نرگسیان یکی از سایت‌های مرجع واصلی حوزه خریدوفروش میوه خشک می‌باشد. در این سایت شما می‌توانید انواع میوه خشک و همچنین هلو خشک را باقیمت عمده و باکیفیت تضمین‌شده خرید نمایید.

قیمت عرضه‌شده در این سایت کاملاً قیمت قابل‌رقابت با سایرین را داشته و مستقیماً قیمت درب تولیدی می‌باشد.

.

قیمت عمده هلو خشک

هلو خشک‌شده یکی از پرطرف‌دارترین محصولات این حوزه می‌باشد به همین دلیل هلو خشک‌شده پوست دربسته‌های مختلف قابل تأمین می‌باشد. چنانچه شما نیاز به اطلاعات در این حوزه دارید می‌توانید با شماره‌های این شرکت در واتساپ پیام داده و در اسرع وقت کارشناسان مربوطه به سؤال شما پاسخ خواهند داد.

مرکز خرید هلو خشک عمده در تهران

ایران درزمینهٔ تولید انواع هلو جایگاه ویژه‌ای داشته و سالیانه تعداد تناژ زیادی محصول هلو تولید می‌کنند..

امروز شرکت نرگسیان مفتخر است به کشورهای عراق قطر عمان و پاکستان مصر و هند روسیه لبنان تاجیکستان و قرقیزستان ارمنستان هلند سوئیس محصولات میوه خشک خود را صادر نماید. شما می‌توانید هم به‌صورت حضوری در شهر تهران (انبار مرکزی) و هم به‌صورت اینترنتی محصولات این شرکت معتبر را سفارش دهید.  هم‌اکنون تولید هلو خشک هم به‌صورت خانگی هم کارگاهی و هم صنعتی وجود دارد؛ که البته قیمت تولید هلو خشک صنعتی از هم مقرون‌به‌صرفه تر بوده چراکه با دستگاه‌های تمام‌خودکار و در حجم تناژ تولید می‌شود….

میوه خشک عمده

قیمت فروش هلو خشک‌شده – قیمت  هلو خشک عمده

قیمت فروش هلو خشک‌شده همچنین سایر میوه‌جات مانندخرمالوی خشک انبه‌ی خشک شلیل خشک، کیوی خشک، پرتقال خشک، نارنگی خشک، گلابی خشک آناناس خشک، آناناس کمپوتی، هلوی خشک، موز خشک، ،  و انواع صیفی‌جات مانند گوجه خشک پیاز خشک فلفل خشک، پودر پاپریکای خشک و سایر محصولات در این حوزه توسط شرکت نرگسیان تولید می‌شود؛ که در صورت نارضایتی می‌توانید جنس خود را مرجوع نمایید.

صادرات میوه خشک به کویت

صادرات میوه خشک به عراق

 قیمت میوه خشک در عراق

صادرات میوه خشک به اروپا

قیمت میوه خشک در ترکیه

قیمت هلو خشک عمده – مرکز خرید عمده انواع میوه خشک

قیمت آلو شابلون خشک عمده – مراکز تولید عمده انواع میوه خشک

قیمت عمده توت فرنگی خشک – مراکز خرید توت فرنگی خشک

قیمت عمده سیب خشک – تولیدکننده سیب خشک صادراتی

قیمت هر کیلو قیمت عمده هلو خشک

یقیناً خرید محصول هلو تازه هرچقدر قیمت پایین‌تری داشته باشد تولید هلو خشک نیز قیمت تمام‌شده پایین‌تری خواهد داشت و این قضیه قدرت رقابت را افزایش خواهد داد.

مدیر فروش: مهندس میرزایی

09102144375

[njwa_button id=”3514″]