چگونه فروشنده برتر فروش عمده میوه خشک شویم

هیجدهمین کلید برای رسیدن به فروش عمده میوه خشک، قیف فروش نامیده می شود.

فروش حرفه‌ای سه قسمت دارد: که در طول تاریخ بشر ثابت بوده است. یک پیدا کردن مشتری های احتمالی معرفی محصول و پیگیری فروش است که، این قیف فروش میوه خشک را تشکیل می دهد.

در بالای قیف فروش، پیدا کردن مشتری های احتمالی را داریم. فرض کنیم باید با بیست مشتری احتمالی تماس بگیرید تا برای پنج نفرشان به مرحله معرفی محصول برسید. در میانه قیف فروش میوه خشک، معرفی محصول میوه خشکتان را دارید.

فرض کنید باید پنج محصول میوه خشک را معرفی کنیم تا به پیگیری فروش برسید. در پایین قیف فروش، پیگیری و نهایی کردن فروش را داریم فرض کنیم باید از دو مشتری احتمالی پیگیری کنید تا یک فروش انجام بدهند.

آیا معنی‌اش این است که باید بیست مشتری احتمالی در بالای قیف وارد کنید و  فروش پایین قیف 5 تا خارج شود؟ قانونش این است همیشه کیفتان را پر نگه دارید.

هشتاد درصد وقتشان را صرف پیدا کردن مشتری‌های احتمالی و معرفی محصول و فقط بیست تا صد وقتتان را صرف پیگیری فروش میوه خشک بکنید.

آن‌ها و با هم قاطی نکنیم باید در کیفتان آن‌قدر مشتری احتمالی داشته باشید که حتی اگر تمام روز کار کنیم بازهم وقت دیدنشان را پیدا نکنید. هیچ‌وقت نگذارید مشتری‌های احتمالی تان تمام شود کیفتان را پر نگه دارید.

یادتان باشد که باید سراغ مشتری‌های احتمالی زیادی برویم تا در نهایت به چندین فروش برسید.

نوزدهمین کلید برای رسیدن به قله (فروش عمده میوه خشک) هدف‌های روشنی برای درآمد و فروش است.

یادتان باشد که نمی‌توانید هدفی کلی می‌بینید را بزنیم پردرآمدترین فروشندگان میوه خوشک هدف‌های بسیار روشنی برای فروش و درآمد دارند که به سال ماه هفته روز حتی ساعت تقسیم شده است.

به‌عنوان مثال بیایید فرض کنید که شما در حوزه فروش عمده میوه خشک می‌خواهید دویست میلیون تومن در سال آینده درآمد داشته باشید.

به طور متوسط پنج درصد مبلغ فروش کمیسیون یا سود می‌گیرید معنی‌اش این است که سال آینده باید چند میلیارد تومان از محصول میوه خشکتان را بفروشید. تا صد و پنجاه یا دویست میلیون تومن درآمد داشته باشید.

حالا می توانید این عددها را بردارید و آن‌ها را به تعداد ماه‌ها هفته‌ها و روزهایی که می‌خواهید کار کنید تقسیم کنیم.

این به شما می‌گوید که باید هر ماه چه مقدار از محصول میوه خشک بفروشید تا ماهی چند میلیون درآمد کسب کرده و تا آخر سال به آن درآمد مدنظر برسید.

این هم یک روش ساده که می‌توانید استفاده کنید.

درآمد فروش عمده میوه خشک هدفمند مثلاً دویست میلیون تومن را به دویست و پنجاه قسمت تقسیم کنید.

که تعداد روزهایی است که بطور متوسط در سال کار می‌کنید. مثلاً می‌شود. هشت‌صد هزار تومان در روز بعد هشت‌صد هزار تومن در روز را به تعداد ساعت‌هایی که به طور متوسط مثلاً هشت ساعت تقسیم کنید.

به‌این‌ترتیب به عدد مثلاً صد هزار تومن در روز می‌رسید از این لحظه بعد باید خود را منضبط کنیم او از حل تکنیک ساعتی بیست پنج هزار تومن یا صد هزار تومن نصیبتان نمی‌کند خودداری کنید درطول روز هم فقط سه کار هست که می‌توانید انجام بدهید.

تا صد هزار تومن در ساعت به دست بیاورید، هم پیدا کردن مشتری های احتمالی، معرفی محصول و پیگیری فروش است. بررسی‌های دانشگاه کلمبیا نشان می‌دهد که یک فروشنده ده روز بطور متوسط بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم کار می کند.

اولین تماس برای فروش معمولاً حدود ساعت یازده صبح گرفته می شود. آخرین تماس فروش معمولاً حدود ساعت سه و نیم بعدازظهر گرفته می شود.

در این فاصله یک فروشنده فروش عمده میوه خشک معمولا با همکاران صحبت می کند چای می‌نوشد، به خانه و به خانواده و دوستانش زنگ می‌زند، برای خوردن ناهار می رود و به طور متوسط همان یک ساعت و نیم می شود.

چه زمان‌هایی می‌گوییم یک فروشنده فروش عمده میوه خشک مشغول کار است خوب بود فقط سه زمانه است که مشغول کار است و فقط وقتی کار می‌کند. که به‌دنبال مشتری‌های احتمالی هست.

محصول میوه خشک خود را معرفی می‌کند و یا فروش میوه خشک را پیگیری می کند. اگر تعداد دقایقی را که هرروز رودرروی مشتری‌های احتمالی میوه خشک و واجد شرایط می‌گذرانید دو برابر کنید خیلی ساده درآمدتان دوبرابر می شود.

عجیب است ولی حقیقت دارد هرچه زمان بیشتری رو در روی مشتری های تان بگذرانید. حتی اگر هیچ چیز دیگری را در خودتان و در مهارت‌هایتان تغییر ندهید. به همان نسبت درآمدتان زیادتر می شود. فقط امتحان کنید و خودتان ببینید.

نارگیل خشک

بیستمین کلید برای رسیدن به قله فروشتان در میوه خشک این است که محدوده فروشتان را درست مدیریت کنید.

یکی از دلایل اصلی شکست در کار فروش میوه خشک، مدیریت نادرست محدوده فروش است. فروشندگان میوه خشک زمان زیادی رانندگی می کنند و تا منتهی‌الیه شمال شهر می‌روند تا یک ملاقات داشته باشند.

و بعد تا منتهی‌الیه جنوب شهر می‌روند ویک ساعت یا بیشتر در ترافیک می‌مانند تا به ملاقات دومشان برسند. بعد برای ملاقات بعدی دوباره این‌همه راه را تا شمال برمی‌گردند.

شما قطعاً نباید این‌طور باشید محدوده فروش  رو به چهار قسمت تقسیم کنید و مصمم شوید که هر روز یا هم نصف روز در یکی از این چارچوب کار کنید.

وقتی قرار ملاقات می‌گذارید آن‌ها طوری دسته بندی کنید. که نزدیک هم باشند. این کار زمانی که در راه می‌گذرانید کم می‌کند و باعث افزایش تعداد دقایق دقایقی می شود. که در هر روز می‌توانید مشتری‌های احتمالی پیدا کنید.

محصولتان را معرفی و فروش را پیگیری کنید. خیلی از فروشندگان میوه خشک با سازمان‌دهی دوباره محدوده کاری‌شان، توانستند درآمدشان را طی یک ماه در حدود بیست تا سی و حتی پنجاه درصد اضافه کند.

یادتان باشد که وقتتان تنها چیزی است که می توانید هزینه کنید و هیچ کس برای رانندگی کردن بین محل ملاقات‌های مختلف به شما پول نمی‌دهد. باید با کاهش زمان جابجاییتان، تعداد دقایقی که رودررو با خریداران تان می‌گذرانید افزایش بدهیم.

بیست و یکمین فرش شامل هفت راز موفقیت در فروش میوه خشک است و آن هفت مورد این‌ها هستند.

جدی باشید تصمیم بگیرید تا بالاترین سطح فروش میوه خشک پیش بروید. تصمیم بگیرید که جزء ده درصد برتر حوزه میوه خشک بشوید و ببینید کدام مهارت است که موفقیتتان را در فروش میوه خشک محدود کرده است.

ضعفتان در این مهارت را شناسایی کنید و برنامه بریزید که در آن زمینه کاملاً عالی به شما می تواند مسیر شغلیتان را دگرگون کند.

سه با افراد مناسب معاشرت کنید با افراد مثبت و موفق مشخص کنید.

یادتان باشد که می‌گویید پسر نوح با بدان بنشست، خاندان نبوتش گم شد. سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت.

چهار به سلامت جسمانی تان خیلی توجه کنید غذاهای مناسب بخورید به اندازه کافی ورزش کنید و مرتب استراحت و تفریح داشته باشید.

مصمم شوید که تا هشتاد سالگی زنده بمانید و از همین امروز برای رسیدن به این هدف شروع کنید.

پنج خانه‌تان و به‌عنوان یکی از افراد برتر در زمینه میوه خشک مجسم کنید هدفتان را این‌طور ببینید که تمام روز با بالاترین کارایی مشغول کار هستید.

این کار تأثیر فوق‌العاده‌ای روی خود انگاره امتحان و خود باورتان می‌گذرد. شش پیوسته با خودتان حرف‌های مثبت بزنید گفتگوی درونی تان را کنترل کنید. با خدا آن طوری صحبت کنید که دوست دارید باشید نه آن طوری که امروز هستید یا ممکن است باشید.

به‌عنوان مثال این کلمات قدرتمند را بارها و بارها برای خودتان تکرار کنید من خودم را دوست دارم من بهترین فروشنده میوه خشک هستم.

من عاشق کارم هستم. یه اتم باشد که حداقل نود و پنج درصد احساستان بستگی به آن تهی دارد. که معمولاً با خودتان حرف می‌زنید و احساسی که دارید رفتارتان را تعیین می‌کند؛ و رفتارتان هم برمی‌گردد به احساس درد و احساس را تعیین می کند.

هفت هر روز و جهت رسیدن به هدفتان یعنی فروش بیشتر میوه خشک اقدام مثبتی بکنید.

به جای این‌که این‌که فقط منفعل باشید، عامل باشید دست بکار شوید. اگر از درآمدتان راضی نیستید، راه بیفتید و با مشتری‌های بیشتری روبرو شوید. نه خیر اگر از هر قسمت زندگی‌تان راضی نیستید دست بکار شوید.

همه فروشندگان موفق میوه خشک عمل‌گرا هستند نوعی احساس اضطراب دارند. در خودتون میل به عمل ایجاد کنید.

کار را همین حالا انجام می‌دهند. بسیار حساس هستند کارهایشان را سریعاً تمام می‌کنند. شما هم باید این‌طور باشید.

خبر خوب این است که هرچه سریع‌تر حرکت کنید انرژی بیشتری خواهید داشت و هرچه سریع‌تر حرکت کنید میدان گسترده تری خواهید داشت.

هر چه سریع‌تر حرکت کنید افراد بیشتری را ملاقات می‌کنید. هرچه افراد بیشتری را ملاقات کنید تجربه بیشتری بدست می آورید.

هرچه افراد بیشتری را ملاقات کنید فروش میوه خشک شما بیشتر خواهد بود. و هرچه افراد بیشتری را ملاقات کنید. و فروش میوه خشک بیشتری داشته باشید اعتماد به نفس و خودباوری تان بالاتر می رود.