چرا همه میگن میوه خشک نرگسیان ؟؟

چرا میوه خشک نرگسیان ؟؟

میوه خشک آیت: محصولات ما طبیعی بوده و قند یا مواد افزودنی دیگری به آن اضافه نشده است. ما معتقدیم که خشک کردن آینده نگهداری مواد غذایی را تغییر می دهد و به دلیل برتری آن در مقایسه با انواع دیگر یکی از بهترین روش هاست. هیچ موجود زنده ای  بدون آب نمی تواند زنده بماند و این شامل میکروب ها و باکتری ها هم میشود  . به عبارت دیگر ، کم آبی (حذف آب) از مواد غذایی ، به طور کامل و دائمی فعالیت میکروارگانیسم ها را حفظ می کند ، یعنی محتوای غذایی بیولوژیکی در طولانی مدت تثبیت می شود.

میوه خشک آیت
میوه خشک نرگسیان

. یک مزیت عمده خشک کردن در مقایسه با دیگر انواع مواد غذایی این است که با خیساندن در آب می توان از محصولات خشک شده به عنوان تازه استفاده کرد یعنی کیفیت محصول تحت تأثیر خشک شدن و پس از آن با ترمیم رطوبت قرار نمی گیرد و از نظر کیفیت فرقی نمی کند ، طعم و ارزش غذایی محصولات تازه.

محصولات میوه خشک ما در ایران تولید می شود مواد اولیه مورد استفاده در تولید از مبدا کنترل می نماییم محصولات ما سیب خشک – موز خشک ، کیوی خشک،  انبه خشک، آلوشابلون خشک ، پرتقال خشک،  نارنگی خشک، توت فرنگی خشک، خرمالو خشک، میوه خشک مخلوط، هدیه ویژه، میوه خشک.