قیمت حبه خرما آلو – فروش عمده انواع حبه خرما

قیمت حبه خرما آلو

حبه خرما آلو از طعم‌های خاص و به‌خصوص حبه خرما می‌باشد که قالب آن از خرمای هسته گیری شده بدست‌آمده و در انتها به آن پودر آلو اضافه می‌شود. و برای آنکه این محصول بهم نچسبد از پودر هسته خرما استفاده می‌شود.

قیمت حبه خرما آلو

از درب کارخانه و تولیدی ویژه خریداران عمده عرضه می‌شود. خواص حبه خرما حبه خرما آلو اکسیر جوانی و منبع انرژی بوده و دارای فیبر زیادی است. که می‌توان به سایر موارد اشاره کرد ازجمله تقویت سلامت قلب و عروق ضد آلرژی ضد کم‌خونی ضد اسهال آرامش‌بخش و تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن ضد یبوست.

حبه خرما آلو طعمی تقریباً ترش دارد که برای افرادی که معمولاً به چیزهای ترش علاقمندان بسیار تم جذاب و جالبی دارد که این محصول به‌راحتی جایگزین ترشی و انواع لواشک‌ها خواهد بود، و در کنار دمنوش‌هایی نظیر چای ترش و دمنوش‌های میوه‌ای قابل‌استفاده می‌باشد.

حبه خرما

حبه قند خرما آلو را از کجا بخریم

به شما توصیه می‌کنیم در خرید این نوع محصول به برخی از شرکت‌ها و سایت‌هایی که بیشتر به‌صورت دلالی و واسطه هستند.

 تولیدی نرگسیان مفتخر است که در انواع میوه خشک و دمنوش‌های میوه‌ای و حبه خرما را خود تولید کرده و در محیط کاملاً بهداشتی و با دارا بودن مجوزات لازم این محصول را به‌صورت عمده و خرده به بازار عرضه می‌کند؛ که شما هم می‌توانید حبه خرما ص حبه خرما دارچینی حبه خرما زنجبیل حبه خرما آلو و به خرمای هر را از این شرکت به‌صورت عمده و خرده سفارش دهیم راه‌های ارتباطی .

بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده حبه خرما

شرکت نرگسیان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده حبه خرما و انواع میوه خشک و دمنوش‌های میوه‌ای بوده که شما می‌توانید با خیال راحت و با اطمینان از این شرکت خرید نمایید.

در تولید حبه خرما همواره از محصولات و خرماهای درجه ۱ استفاده می‌شود که غالبا از خرمای جنوب می‌باشد. حبه خرما جزء محصولات بسیار پرفروش در ایران و در خارج از مرزهای ایران می‌باشد. که تولیدکنندگان حبه خرما آن را در طعم‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کنند.

بیشتر بدانید: هوش تجاری

حبه خرمای دارچینی حبه خرما هل حبه خرما  حبه خرما آلو و خرمای زنجبیلی از این نوع می‌باشد.

خرید از بزرگ‌ترین تولیدی حبه خرما شرکت نرگسیان

به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدی حبه خرما و انواع میوه خشک این محصول را هم در بسته‌های ۳۰۰ گرمی و هم به‌صورت فله در بسته‌های ۱۰ کیلویی عرضه می‌کند.

که این محصول به‌طور مستقیم از درب تولیدی برای شما ارسال خواهد شد و بیش‌از یک‌سال زمان ماندگاری خواهد داشت منتها حبه خرما را در جای خنک و خشک معمولاً نگهداری کنید و اگر دارای یخچال بودید آن را در یخچال هم می‌توانید براحتی نگهداری کنید.

مدیر فروش مهندس میرزایی شماره تماس 09102144375