آلوشابلون خشک

12,000تومان – 120.000تومان استفاده از آلو شابلون خشک برای افرادی که بیماری قلبی دارند مفید است زیرا سبب می‌شود چربی‌های اضافه بدن با اکسیژن واکنش بدهند.

آلو شابلون خشک رادیکال‌های آزاد را در بدن آزاد می‌کند و از تجمع آن‌ها جلوگیر می‌کند، رادیکال آزاد اثراتی مخرب بر بدن دارد، مثلا تجمع رادیکال‌های آزاد باعث آسیب به DNA شده و زمینه ساز تشکیل سلول‌های سرطانی است. تجمع رادیکال‌های آزاد باعث ایجاد بیماری‌هایی نظیر آرتریت می‌شود.

آلو شابلون خشک شده فشار خون را متعادل کرده و آلو شابلون خشک از بروز یبوست جلوگیری می‌کند
گذشته از جلوگیری از بروز یبوست، آلو شابلون خشک شده سبب رشد باکتری‌های مفید در روده می‌شوند و از ایجاد و رشد باکتری‌های مضر جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود تا انرژی برای حرکت روده‌ها تأمین شود.

 

کامنت ها 4

  1. سلام ای کاش قیمت هاتون کمی پایین تر بود و یا لااقل تخفیف میذاشتید که ماها بدبخت بیچاره ها هم بتونیم بخریمش

    1. سلام دوست عزیز
      از انجایی که ماخودمون تولید کننده هستیم اگه مقایسه ای کنید میبینیدقیمتهامون از اکثر سایتهایی که معمولا واسطه هستن پایین تره
      ولی بااین حال تخفیف ویژه هم گذاشتیم

  2. من مغازه دارم و برا مغازه ام ماهانه ازتون خرید میکنم و الان خیلی وقته مشتری ثابت شما هستم. خدابهتون برکت بده

    1. سلام خداروشکر راضی هستید ما شاید در اوایل کار تولیدمون اصلا تجربه نداشتیم و فقط در یک پارت، یک تن الوشابلون رو‌ خراب کردیم و ریختیم دور، و کلی محصول دیگه، اما الان بیش از یک دهه از اون روزهای سخت میگذره و به جرات میتوانم بگم ما محصولاتمون الان کیفیت صادراتی داره و به امارات روسیه ترکیه عراق ارمنستان عمان مالزی و… صادر میکنیم و جز بهترین هاییم

نظرات بسته شده اند.