مهمترین خواص دمنوش میوه و عمده ترین شرکت های تولیدکننده دمنوش میوه ای

1-    عنوان اصلی محتوا:

مهمترین خواص دمنوش میوه

2-    کلمه کلیدی اصلی

دمنوش میوه

3-    کلمه کلیدی مرتبط

دمنوش های گیاهی

4-    خلاصه محتوا (50 تا 70 کلمه)

استفاده از دمنوش میوه به یکی از روش های پذیرایی در بسیاری از مهمانی ها و دورهمی ها تبدیل شده که علاوه بر خوش طعم بودن دارای خواص درمانی بی نظیری نیز می باشد. برای تهیه این دمنوش ها می توان از میوه خشک یا تازه استفاده کرد که خواص هر کدام از این دمنوش ها بسته به میوه به کار رفته در آن متفاوت می باشد.

 

فواید دمنوش میوه

دمنوش به نوشیدنی که حاصل دم کشیدن گیاهان و میوه ها چه به صورت خشک شده و چه به صورت تازه به دست می آید می گویند. امروزه استفاده از دمنوش میوه ایده بسیار مناسب برای پذیرایی در مهمانی ها تبدیل شده که علاوه بر خوش عطر بودن، سلامتی را ترویج می دهد  به گونه ای که امروزه پایه ثابت پذیرایی در  بسیاری  از دورهمی ها و مهمانی ها دمنوش های گیاهی و میوه ای هستند.

در بسیاری از هتل ها، کافه ها و شرکت ها به علت خوش طعم بودن و سریع آماده شدن و خواص بی نظیر درمانی از  دمنوش ها  برای پذیرایی استفاده می کنند.  استفاده از دمنوش ها از گذشته های دور تا به امروز رایج بوده در سال های اخیر استفاده از دمنوش  و گیاهان دارویی بسیار بالا رفته و از آنجایی که میوه خشک دارای خواص و ویتامین های بی نظیری می باشد دمنوش آن ها هم بی نظیر می باشد.

استفاده از میوه های خشک برای تهیه  دمنوش باعث جذب شدن خواص میوه به بدن می شود. امروزه  برای تسکین درد بسیاری از بیماری های مربوط به دستگاه  گوارشی و حتی برای آرامش اعصاب  از دمنوش میوه استفاده می کنند. خواص بی نظیری برای دمنوش میوه ذکر شده که بسته به نوع میوه مورد استفاده در دمنوش خواص آن ها متفاوت می باشد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و تامین منابع و ویتامین های مورد نیاز، انرژی زا بودن و برطرف کننده خستگی، تنظیم کننده دستگاه گوارشی،کاهش دهنده وزن، کاهش کلسترول خون، پاکسازی کبد و … را می توان برای خواص دمنوش میوه ذکر کرد.

دمنوش میوه
میوه خشک آیت

دمنوش میوه

  نکات مهم در خرید دمنوش های گیاهی و میوه ای

توجه به سلامت امروزه در اولویت قرار دارد و در تهیه دمنوش ها هم باید از مواد با کیفیت استفاده کرد. امروزه فروشگاه ها و سایت های زیادی در مورد دمنوش های گیاهی تبلیغات می کنند ولی خرید این دمنوش ها را باید از فروشگاه های معتبر (دارای نماد اعتماد الکترونیکی – مار) انجام داد که از سلامت و کیفیت محصول اطمینان خاطر داشته باشیم و اینکه در موقع دم کردن میوه باید توجه کافی داشت که بیش از حد میوه حرارت نبیند که یک سری خواص مفید آن از بین رود.

دمنوش سیب، به، آناناس، کیوی، آلبالو و بسیاری از میوه های دیگر علاوه بر خوش طعم بودن خواص درمانی زیادی هم برای آن ها ذکر شده است که هم به صورت تازه و به صورت خشک شده هم در تهیه دمنوش میوه استفاده می کنند.

دمنوش میوه
میوه خشک آیت – دمنوش میوه ای

دمنوش به

دمنوش سیب

دمنوش کیوی

دمنوش توت فرنگی

مرکز تولید و فروش میوه خشک آیت در زمینه (فروش و پخش میوه خشک شده عمده و انواع دمنوش های گیاهی) فعالیت دارد.جهت استعلام  قیمت با ما در ارتباط باشید:

استعلام قیمت عمده در واتساپ:

میرزایی: 09102144375