کیوی خشک و خواص بی نظیر آن ضدسرطان

مزایا استفاده از کیوی خشک برای پوست:

1.کمک به جوانسازی پوست:

2.کمک به بازسازی سلول های پوستی با کیوی خشک:

3. کیوی خشک برای کمک به سفتی پوست:

4. کیوی خشک برای جلوگیری از بیماری های پوستی:.

5. کنترل تولید بیش از حد سبوم:

6. کیوی خشک برای کاهش و درمان روند پیری:

7. جلوگیری از آسیب های خورشید با کیوی خشک:

8. این میوه برای کمک به افزایش زیبایی:

9. کمک به درمان و روشن شدن تیرگی های زیر چشم:

10.  برای مبارزه با ریزش مو:

12.کمک به تشکیل کلاژن پوست سر:.

13. این میوه برای رفع خشکی و زبری موی سر:

14. این میوه برای جلوگیری از سفیدی زود رس موی:

مزایای استفاده از کیوی خشک برای سلامتی:

مردم اغلب به دلیل رنگ سبز درخشان و مزه عجیب کیوی خشک، جذبش می‌شوند.

در بخش مجله میوه خشک آیت خواص و  فواید درمانی و سلامت میوه کیوی خشک عبارتنداز:

1. کیوی خشک ضد سرطان:

یکی از عوامل ضد سرطان، کیوی_خشک است. این میوه، سرشار از ویتامین C است که به دلیل مهار رادیکال‌های آزاد که به سلول‌های پوست آسیب خشک می‌رسانند و حتی منجر به سرطان می‌شوند، برای ما مفیدمی‌باشد. فقط 10 گرم این میوه، می‌تواند بیش از 70 درصد نیاز روزانه شما به ویتامین C را تأمین کند که خیلی عالی است. درواقع، این میوه، ویتامین C بیشتری نسبت به ترکیب پرتقال خشک و لیمو دارد. همچنین، خوردن این میوه می‌تواند به جلوگیری از سرطان روده کمک کند. این میوه خوشمزه، دارای فیبر حل‌شدنی است که به رشد باکتری‌های مفید در روده کمک کرده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.

خواص انواع کیوی_خشک

2. کیوی خشک تنظیم‌کننده وزن و گوارش:

200 گرم این میوه فقط 100 کالری دارد و دارای فیبر حل‌شدنی نیز هست که باعث کاهش گرسنگی، می‌شود و احساس سیر بودن را افزایش می‌دهد. همچنین کیوی خشک، هر نوع عدم تعادل در دستگاه گوارش را با تغذیه کردن آن و عمل کردن مانند یک پروبیوتیک، اصلاح می‌کند.

3. کیوی خشک برای کنترل دیابت:

یکی از میوه‌هایی که افراد دیابتی می‌توانند بدون نگرانی از وضعیت سلامتی‌شان مصرف کنند کیوی خشک است. شاخص گلیسمی کیوی خشک به‌شدت پایین است (حدود 50) و این از افزایش ناگهانی سطح قند خون جلوگیری می‌کند. به‌علاوه، این میوه حاوی اینوسیتول است، آنزیمی که به کنترل سطح قند خون کمک می‌کند.

4. کمک به‌سلامت قلب با کیوی خشک:

مصرف منظم این میوه به‌سلامت قلب کمک می‌نماید این میوه علاوه برنداشتن کلسترول، حاوی پتاسیم است که به رقیق شدن خون و فرآیندهای رفع لخته خون کمک می‌کند که درنتیجه، فشارخون را در رگ‌ها کاهش می‌دهد. به‌علاوه، این میوه به پایین آوردن سطح‌تری گلیسیرید خون نیز معروف است که چربی خون را بهبود می‌بخشد. به‌طور خلاصه، خوردن روزانه کیوی_خشک، راهی عالی برای حفظ سلامت قلبی عروقی است.

خواص انواع کیوی خشک

میوه خشک آیت -کیوی خشک[/caption]میوه خشک آیت -کیوی خشک[/caption]

مصرف کیوی خشک برای سلامت قلب

5. کیوی خشک راه طبیعی درمان یبوست:

یبوست، یک وضعیت مشکل‌ساز است که مشکل روده بزرگ در ارتباط است و معمولاً در افراد مسن و افرادی که عادات غذایی بد دارند دیده می‌شود. کیوی_خشک، یک ملین طبیعی است که به‌عنوان درمانی برای یبوست شناخته می‌شود. مطالعات متعددی، ثابت کردند خوردن 30 گرم این میوه در روز، برای حرکات سریع و با درد کمتر روده، مفید است.

6. کیوی_خشک دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی:

 کیوی_خشک، به‌ویژه دانه‌های آن، توانایی ضد قارچی و باکتریایی دارند؛ که در تحقیقات زیادی به اثبات رسیده است.

مصرف کیوی خشک

6. کیوی_خشک برای کمک به کنترل فشارخون:

این میوه به دلیل پتاسیم بالای خود از طریق مهار اثرات سدیم در بدن، به تعادل الکترولیت در بدن کمک می‌کند؛ بنابراین، کیوی_خشک می‌تواند برای افراد مبتلابه فشارخون بالا مفید باشد.

7. فواید کیوی خشک برای کودکان:

این میوه، انتخاب عالی برای کودکان هست. با داشتن مقدار بالای ویتامین C و دیگر مواد معدنی ضروری مانند کلسیم، منیزیم، آهن و سدیم، می‌تواند برای کودکان نیز مفید باشد. خوردن 30 گرم این میوه، نیاز روزانه ویتامین C را برای کودکان تأمین می‌کند که به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند، جذب آهن را افزایش داده و به درمان زخم‌ها کمک می‌کند. این میوه، به دلیل مقدار بالای فیبر، باعث کاهش یبوست می‌شود. این میوه، سرشار از آنتی‌اکسیدان (ضد سرطان) است که خطر بیماری‌های قلب را کاهش می‌دهند. این میوه، دارای فیتونوترینت های عالی است که به ترمیم DNA کمک کرده و در برابر سرطان از بدن محافظت می‌کند. مصرف روزانه این میوه باعث کاهش آسم می‌شود.