دمنوش میوه‌ای نرگسیان و انواع دمنوش میوه ای

یکی از پرطرف‌دارترین دمنوش‌های میوه‌ای در کشور است . مخلوطی از میوه‌های کاملاً طبیعی و بدون هرگونه اسانس و به‌همین دلیل است که نیاز به زمان بیشتری برای دم کشیدن دارد.

ترکیب میوه‌هایی مانند سیب گلابی پرتقال به که با فرایند پیشرفت تولید شده‌است دمنوش میوه‌ای نرگسیان نرگسیان دارای خواص به‌شرح زیر است:

کاهش‌دهنده کلسترول چربی و غلظت خون مفرح و شادی‌آفرین تنظیم‌کننده دستگاه گوارش انرژی‌زا و رفع کننده خستگی مناسب برای همه سن‌ها مقابله با سرماخوردگی تقویت قوای جسمی.

دمنوش میوه

طرز تهیه انواع دمنوش‌های میوه‌ای نرگسیان با میوه‌های خشک

انواع دمنوش‌ها با میوه‌های خشک در مجموع چهار مدل دمنوش میوه‌ای نرگسیان با میوه‌های خشک می‌توانیم تهیه کنیم .

  1. دمنوش طبیعی با انواع میوه خشک و گل‌محمدی: (دمنوش میوه‌ای نرگسیان)

دمنوش میوه به سیب و گلابی سه دمنوش کیوی چهار. دمنوش بهار نارنج و زعفران که در ادامه هر کدام از این دمنوش‌های خوشمزه و واقعاً اعجاب‌آور را شرح می‌دهیم. یک دمنوش طبیعی با انواع میوه خشک و گل‌محمدی برای درست کردن مخلوطی از چای و دمنوش با انواع میوه‌های خشک مثل توت‌فرنگی سیب گل‌محمدی واقعاً کار سختی نیست به‌راحتی شما می‌توانید در خانه خودتان انواع میوه‌ها را خشک کنید. و یا تکه‌های خشک‌شده میوه را از مراکز معتبر مثل فروشگاه نرگسیان خرید کرده و به‌راحتی آن را به‌همراه چای دم نمایید.

مواد لازم پرتقال خشک به مقدار لازم سیب خشک به مقدار لازم گل‌محمدی خشک به مقدار لازم توت‌فرنگی خشک به مقدار لازم چای سبز یا سیاه به مقدار لازم برای تهیه دمنوش میوه‌ای نرگسیان و چای باید میوه‌های خشک و چای و گل‌محمدی را در داخل قوری بریزید و سپس مقداری آب گرم به آن اضافه کنید. دقت نمایید آب گرم نباید کاملاً جوش باشد چراکه ممکن است طعم دمنوش را تلخ نماید. سپس به بگذارید بین هفت تا پانزده دقیقه کاملاً دم کشیده و عطر و طعم و رنگ خوبی پیدا نماید.

تولید میوه خشک و دمنوش میوه‌ای نرگسیان در تهران و گلستان توسط فروشگاه نرگسیان انجام می‌شود و شما می‌توانید با اطمینان کامل از این فروشگاه‌ها خرید نمایید.

  1. دمنوش میوه‌ای نرگسیان مخصوص و عالی به سیب و گلابی

برای تهیه این دمنوش لازم است ابتدا دمنوش سیب دمنوش به دمنوش گلابی را تهیه کنید. البته شما می‌توانید خودتان در منزل نیز از این سه میوه دمنوش تهیه کنید هرچند این کار زمان‌بر و ممکن است شما را خسته کند. که در همین راستا توصیه می‌کنیم این نوع دمنوش‌ها را که به‌صورت کاملاً بهداشتی و استاندارد بسته‌بندی شده‌اند از فروشگاه‌های معتبر و تولیدکنندگان شناخته‌شده در این بازار تهیه نمایید. که یکی از تولیدکنندگان مطرح این حوزه تولیدی نرگسیان می‌باشند. که شما به‌راحتی با تهیه انواع این دمنوش‌ها می‌توانید به‌راحتی آن را تهیه و میل نمایید. اما اگر تمایل به خرید نداشتید می‌توانید خودتان این میوه‌ها را در منزل بر روی آفتاب یا بخاری خشک نمایید زمانی‌که میوه‌ها کاملاً خشک شدند. به‌صورت مجزا آن‌ها را داخل ظرفی بریزید و بر روی حرارت ملایم آن را تفت دهید.

مراقب باشید که این تکه‌های میوه تا آن‌ها را رنده کرده‌اید و در آفتاب یا بخاری آن‌ها را خشک کرده‌اید و الان درحال تفت دادن آن هستید تا جای تفت دادن را ادامه دهید که رنگ میوه‌ها کاملاً قهوه‌ای شود. البته از سوختن میوه‌ها نترسید اما حرارت را خیلی کم قرار دهید .حتما رنگ میوه‌ها تان باید قهوه‌ای شود. بعد از پایان تفت عملاً میوه شما آماده و می‌توانید از آن استفاده کنید و فقط کافی است تکه‌هایی از آن را داخل قوری ریخته و حدوداً یک ربع بگذارید تا دم بکشد.

  1. دمنوش میوه‌ای نرگسیان- دمنوش کیوی

این دمنوش حاوی آنتی‌اکسیدان فراوان و ویتامین سی است برای تهیه دمنوش کیوی هم می‌توانید خودتان دمنوش تهیه کنید و یا می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر خرید نمایید.

دمنوش میوه

طرز تهیه دمنوش کیوی

چند تکه از کیوی را داخل قوری بریزید و روی و روی حرارت قرار دهید شما می‌توانید برای آنکه دمنوش کیوی معطر شود از چوب دارچین هم داخل قوری استفاده کنید. البته دمنوش کیوی را می‌توانید هم به‌صورت سرد و هم به‌صورت گرم میل نمایید.

  1. دمنوش بهار نارنج و زعفران

برای تهیه چای و دمنوش بهار نارنج و زعفران شما می‌توانید این دمنوش‌ها را داخل قوری ریخته و بگذارید به مدت ده تا پانزده دقیقه دم بکشد. این دمنوش فواید بسیاری دارد. هم مفرح و شادی‌آور است. رفع سردردهای ناشی از افسردگی تشنگی را به‌همراه دارد. بسیار خوش‌رنگ و خوش‌طعم است و هم چنین می‌توانید به کمک دمنوش آناناس طعم بسیار متفاوت و خاصی را به آن اضافه کنید.

 خواص ترکیبات انواع دمنوش میوه‌ای نرگسیان و طبع آن ها

دمنوش میوه‌ای نرگسیان دمنوش به و رفع سرفه و طبع آن

از میوه به‌صورت خشک‌شده یا به‌صورت دمنوش میوه‌ای نرگسیان می‌توانید دمنوش تهیه کنید. که هم طعم شیرین و کمی تند دارد. مصرف دمنوش به باعث بهبود عملکرد دستگاه تنفس و دستگاه گوارش شما خواهد شد و ازآنجایی‌که دمنوش میوه به طبع گرم و خشکی دارد. در رفع سرماخوردگی و بسیاری از بیماری‌های عفونی و درمان سرفه بسیار مفید است.

 دمنوش میوه سیب و طبع آن

یکی دیگر از میوه‌هایی که می‌توانید از آن دمنوش عالی تهیه کنید دمنوش سیب است که هم می‌توانید به‌صورت دمنوش میوه‌ای نرگسیان و هم از تکه‌های میوه خشک‌شده سیب استفاده کنید. که این دمنوش نیز طعم بسیار عالی و جذابی دارد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب و عالی است.

 دمنوش پرتقال و طبع آن

شما می‌توانید با خرید دمنوش پرتقال و یا تهیه آن توسط خودتان به‌صورت میوه خشکه پرتغال از این دمنوش استفاده کنید. طعم این دمنوش کمی تند است و طبع آن سرد و تر است که اگر می‌خواهید تب آن را به طبع معتدل تبدیل کنید می‌توانید آن را با دمنوش‌های دیگه مثل به و سیب مخلوط نمایید.

 دمنوش لیموعمانی و طبع آن

منبع قوی از ویتامین سی لیموعمانی دارای طبع سرد و خشک است و توصیه می‌شود آن را با دیگر مواد مثل چای و دمنوش‌های به و سیب استفاده نمایید.

 دمنوش استوایی

یکی دیگر از پرطرف‌دارترین انواع دمنوش دمنوش میوه‌های استوایی دمنوش میوه‌هایی مثل بلوبری کرنبری پاپایا و غیره که بهترین نوع استفاده از این دمنوش‌ها استفاده از مخلوطی از میوه‌های استوایی است. این میوه‌ها دارای طرف‌داران بسیاری است و طعم فوق‌العاده‌ای دارد در ترکیب دمنوش‌های میوه‌ای باید دقت کنید. چون هر کدام این‌ها دارای طبع و خواص و طعم های بخصوصی است که بنا به فرهنگ و سلامت هر منطقه باید تهیه شود. و ترکیب همه میوه‌ها با هم چندان اصولی و علمی نمی‌باشد. به‌عنوان مثال برای دمنوش‌های بهاری باید میوه‌هایی مثل پرتقال را بیشتر استفاده نمایید. دمنوش میوه‌ای نرگسیان 09102144375 مهندس میرزایی